بازیگر نقش یوگو در امپراطور افسانه ها کیست؟

بازیگر نقش یوگو در امپراطور افسانه ها کیست؟

این روز‌ها همزمان با آغاز پخش سریال امپراطور افسانه‌ها (The King of legend) از شبکه تماشا، کانون توجهات به سوی بازیگر نقش شاهزاده بویوگو جلب شده است. بازی تحسین برانگیز کام وو سونگ در این سریال ۶۰ قسمتی که هر روز ساعت ۱۹ از شیکه تماشا پخش می‌شود، علاقمندان به سریال را برای آشنایی با پیشینه او افزایش داده است.

به گزارش «زی‌سان»، کام وو سونگ در سریال امپراطور افسانه‌ها یا پادشاه گان چوگو بزرگ، نقش یوگو شاهزادهبرکنار شده را بازی می‌کند که به زندگی نمک فروش تبعید می‌شود تا هر گونه ترسی را که او پسر دوم است، برای تصاحب تاج و تخت سرکوب کند. فیلم در مورد بازگشت یوگو به پادشاهی صحنه‌های جنگ حماسی بسیاری را با گوگوریو نشان می‌دهد که احساس می‌کند پادشاهی از او دزدیده شده و بکجه را فریب می‌دهد.

بازیگر نقش یوگو در امپراطور افسانه ها کیست

در واقع، سریال یک درام تاریخی کره‌ای است که در سال ۲۰۱۱ از شبکه کی‌بی‌اس۱ پخش شد. این سریال به موضوع تاسیس سلسله بکجه و حکومت سیزدهمین پادشاه آن، پادشاه گان چوگو فرزند پادشاه بیریو و جنگ‌هایش با شانزدهمین پادشاه گوگوریو، گگوگوون که باعث کشته شدن آن شد می‌پردازد. این سریال بر اساس منابع تاریخی موجود در کتاب‌های سامگوک ساگی و سامگوک یوسا ساخته شده است. پس از وی فرزندش پادشاه گانگو سو به پادشاهی رسید.
بازیگر نقش یوگو در امپراطور افسانه ها کیست

اولین فیلم سینمایی او «ازدواج یک چیز دیوانه است» (Marriage Is a Crazy Thing) بود که به شدت مورد تحسیت منتقدان قرار گرفت.

در اواخر سال ۲۰۰۵، کام با بازی در فیلم پادشاه و دلقک به نقطه عطفی در کارنامه ۱۵ ساله خود رسید. این فیلم کم‌هزینه به طور غیرمنتظره‌ای رکورد‌های باکس آفیس را شکست و (در آن زمان) به پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای در تمام دوران تبدیل شد. منتقدان انرژی و شوخ طبعی قدرتمند کام را ستودند و بازی او به رسمیت شناخته شد. حتی بازی در این فیلم موجب شد؛ او از جمله بهترین بازیگر مرد در جوایز گراند بل در سال باشد.

بازیگر نقش یوگو در امپراطور افسانه ها کیست
در ادامه او در فیلم «تن‌ها در عشق» (۲۰۰۶) به تلویزیون بازگشت که به خاطر نمایش واقع‌گرایانه آن از یک زوج مطلقه مورد تحسین قرار گرفت.