آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر

آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر

یلدا کاسبی، دختر این درباره آخرین وضعیت پدرش پس از عمل جراحی گفت: عمل پیوند دریچه آئورت به روش تاوی توسط جراحان متخصص آقایان: دکتر سیف اله عبدی و عطا فیروزی دوشنبه، ۲۳ اسفند ماه انجام شد و در حال حاضر پدر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند.

به گفته یلدا کاسبی، این جراحی که بسیار پرخطر بوده با عنایت خداوند و تلاش پزشکان به خوبی صورت گرفت و نتیجه آن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد. این هنرمند فعلاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و پزشکان منتظرند تا شرایط ایشان به پایداری برسد.

دختر محمد کاسبی همچنین خاطرنشان کرد: خدا را شکر پدرم در حال حاضر حالش خوب است و هوشیار است و می تواند صحبت کند اما تحت مراقبت است. این چند روز واقعاً شرایط سرنوشت‌سازی است. ما باید صبر کنیم تا ببینیم عملکرد دریچه چطور است و شرایط بدن به طور کامل بررسی شود تا خیالمان راحت شود.

آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر

خانواده محمد کاسبی از ریاست بیمارستان شهید رجایی و کادر درمان تشکر کردند و از مردم عزیز ایران خواستند تا همچنان دعای خیرشان را از این هنرمند مردمی دریغ نکنند.

محمد کاسبی ـ فیلمنامه نویس، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون آ مدتهاست به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان تحت نظر است.