امیر تتلو پرسپولیسی است یا استقلالی؟

امیر تتلو پرسپولیسی است یا استقلالی؟

ملقب به به خاطر شکایت‌های صورت‌گرفته بابت رفتارهای نابهنجار و غیراخلاقی دستگیر شد و به ایران بازگردانده شد تا بلافاصله پس از ورود به کشورمان به خاطر همین شکایات دستگیر شود. این فرد که به رفتار نامناسب و غیراخلاقی در فضای مجازی مشهور است، قبل از ترک ایران بارها علاقه خودش به فوتبال را اعلام کرده بود و البته اهالی فوتبال پس از مدتی ارتباط خودشان را با او قطع کردند.

تتلو در سال ۱۳۹۳ هنگامی که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بود، سر تمرین این تیم حاضر شد و از علاقه خودش به پرسپولیس سخن به میان آورد. او در مقطعی با پیام صادقیان رفاقت خاصی داشت و عکس‌هایش در کنار مهدی طارمی و محسن بنگر هم منتشر شد. البته در همان مقطع حمید درخشان مدعی شد حضور تتلو در تمرین پرسپولیس بدون هماهنگی با او بوده است و نمی‌داند چه کسی به او لباس و گرمکن پرسپولیس داده بود!

البته مقصودلو بعدتر مدعی شد به خاطر اختلاف با بازیکنان پرسپولیس دیگر رفاقتی با آن‌ها ندارد و دوست دارد موفقیت فرهاد مجیدی را ببیند. این‌که چنین شخص پرحاشیه‌ای طرفدار چه تیمی است، اهمیتی ندارد؛ مهم این است که بزرگان استقلال و پرسپولیس خوشبختانه دیگر ارتباطی با او ندارند!

امیر تتلو پرسپولیسی است یا استقلالی؟