چهره آرایش کرده دواین جانسون راک در جشن کریسمس

چهره آرایش کرده دواین جانسون راک در جشن کریسمس

جانسون که با نام د راک نیز شناخته می‌شود، از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان و برترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه‌ای آمریکا است، این بازیگر به تازگی اینستاگرام خود را با انتشار فیلم های بامزه ای به مناسبت به روز کرد.

در این فیلم ها دختران جانسون و یا به قول خودش گردبادهایش در حال آرایش کردن و آماده‌سازی او برای جشن کریسمس هستند و چهره بامزه ای با موهای رنگی برای این مرد مقتدر جهان می سازند. در ادامه این بخش از نمناک عکس های از چهره آرایش کرده رینگ راک (the rock) در جشن کریسمس را منتشر کرده ایم که با بدن تنومند او تضاد جالبی دارد.

چهره آرایش کرده دواین جانسون راک در جشن کریسمس

چهره آرایش کرده دواین جانسون راک در جشن کریسمس

چهره آرایش کرده دواین جانسون راک در جشن کریسمس

دواین جانسون راک و همسر و فرزندانش

جانسون سه فرزند دختر دارد، دختر اول جانسون و دنی گارسیا، سیمون در 3 مه 1997 به دنیا آمد و در حال حاضر آموزش کشتی کج را در مراکز دبلیو دبلیو ای آغاز کرده است. دو دختر دیگر جانسون حاصل ازدواج او با لورن هاشین دختر سیب هاشین (موسیقی دان آمریکایی) هستند.

مختصر بیوگرافی دواین جانسون راک

دوئین داگلاس جانسون بازیگر و کشتی‌گیرحرفه‌ای پیشین آمریکایی متولد 2 مه 1972 است. پدرش، راکی جانسون یک کشتی‌گیر حرفه ای سیاهپوست و مادرش اهل ساموآی آمریکا بود. همه خانواده جانسون از جمله پدر و پدر بزرگ و دایی هایش و عموهایش کشتی کج کار بودند.رومن رینز و نایا جکس و همین طور برادران اوسو دیگر کشتی گیران WWE، نیز از خویشاوند او هستند.

جانسون در دانشگاه میامی، فوتبال آمریکایی را فراگرفت اما وقتی از تیم دانشگاهی فوتبال آمریکایی اخراج شد، به تمرین کشتی کج روی آورد و در سال 1997 مثل پدرش راکی جانسون به یک کشتی‌گیر حرفه‌ای تبدیل شد و در این رشته، دو قهرمانی قاره‌ای، دو قهرمانی تگ تیم جهان و 10 قهرمانی انفرادی جهان را به دست آورد.

دواین جانسون

جانسون در سال‌های 2016 و 2019 از سوی مجله تایم به عنوان یکی از 100 شخصیت تأثیرگذار جهان معرفی شد و یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان است.

فیلم های دواین جانسون راک

جانسون از سال 1999 به حرفه بازیگری روی آورد وهرکول، سن آندریاس، اطلاعات مرکزی، گارد ساحلی، سریع و خشمگین:هابز و شاو، پادشاه عقرب، سربلند، مختصر و مفید، نقشه بازی، اسمارت را بگیر، مسابقه تا کوه جادوگران، پری دندان، سریع‌تر، سریع و خشمگین 5 و دنباله‌هایش6 و 7، سفر 2:جزیره اسرارآمیز، هرکول، جی. آی. جو:تلافی، جومانجی:به جنگل خوش آمدید و جومانجی:مرحله بعدی، رمپیج، آسمان خراش و هابز و شاو از آثار مشهوری هستند که دوئین داگلاس جانسون در آنها ایفای نقش نموده است.