راز بزرگ تغییر چهره بهنوظ طباطبایی فاش شد

تغییر چهره بهنوش طباطباییتغییر چهره بهنوش طباطبایی با این عمل های زیباییتغییر چهره بهنوش طباطبایی به دلیل عمل های زیبایی فراوانی بوده که انجام داده است.

تغییر چهره بهنوش طباطبایی از بازیگران زن ایرانی این روزها خیلی خبرساز شده است و این بازیگر با عمل های زیبایی چهره خود را تغییر داده و به گفته بسیاری از افراد بهنوش طباطبایی جوان تر شده است.

اخبار بازیگران – تغییر چهره بهنوش طباطبایی کابران فضای مجازی و بسیاری از علاقه مندان به اخبار بازیگران را دچار بهت و حیرت کرد که چگونه این بازیگر سینما و تلویزیون اینگونه چهره خود را تغییر داده است.

اولین بار که تغییر چهره بهنوش طباطبایی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت مربوط به ختم آتیلا پسیانی می شود که بسیاری از مردم درباره او سخن گفتند و اینکه بهنوش طباطبایی چه عمل های زیبایی انجام داده است.

در این مطلب از بازیگرنیوز به بررسی عمل های زیبایی بهنوش طباطبایی که باعث تغییر چهره او شده است می پردازیم.

تغییر چهره بهنوظ طباطبایی با عمل زیبایی
جدیدترین عکس بهنوظ طباطبایی

تغییر چهره بهنوش طباطبایی با جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی پر طرفدارترین جراحی زیبایی در ایران به شمار می رود که بسیاری از بازیگران و هنرمندان به ویژه بازیگران زن این عمل جراحی را برای تغییر چهره و زیباتر شدن انجام داده اند.

گفته می شود بهنوش طباطبایی دو بار عمل جراحی زیبایی انجام داده است. یکبار زمانی که هنوز در بازیگری شهرت نداشته و بار دوم نیز پسر مشهور شدن دست به عمل جراحی زیبایی بینی زده است.

بهنوش طباطبایی در عمل جراحی بینی گویا بینی فانتزی و یا همان عمل زیبایی بینی عروسکی را انجام داده که در این عمل زیبایی بینی شبیه به بینی عروسک‌ها می‌شود و به همین دلیل به آن بینی فانتزی می گویند.

دیگران می خوانند:امیرمهدی ژوله پرسپولیسی یا استقلالی ؟

تغییر چهره بهنوظ طباطبایی با عمل بینی

بیشتر بخوانید:

ماجرای ازدواج و جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

در واقع بینی بهنوش طباطبایی پس از عمل جزو بینی های کوچک و زیبا شده و اما باید بدانید که عمل جراحی بینی عروسکی ممکن است فرد را دچار مشکلاتی کند.

اول اینکه بعد از عمل جراحی بینی عروسکی فرد شاید نتواند به خوبی نفس بکشد و دیگر تناسب بینی به اندازه‌ صورت به هم بخورد و از نظر اندازه، زیبایی نداشته باشد.

بلفاروپلاستی یا کانتو پلاستی و تغییر چهره بهنوش طباطبایی

چشمان بهنوش طباطبایی پس از عمل های جراحی تغییر کرده و این به دلیل عمل زیبایی بلفاروپلاستی است که باعث تغییر چشمان این بازیگر شده است.

برخی نیز می گویند که بهنوش طباطبایی کانتو پلاستی انجام داده زیرا در این عمل جراحی زیبایی با از بین بردن فلپ‌های کوچک موجود روی دو طرف چشم (بخش‌های آویزان دور چشم) انجام می‌شود؛ این کار طوری انجام می‌شود که گوشه‌ی شکاف‌های پلکی به سمت بینی کشانده شود. در نتیجه‌ی این کار چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر می‌آیند.

عمل های زیبایی بهنوظ طباطبایی

کانتوپلاستی جانبی یک نوع عمل زیبایی پلک چشم است و برای چشم‌هایی که طول کوتاهی دارند و همچنین چشم‌هایی که گوشه‌هایی بیرونی آنها برآمده است، بسیار مناسب است.

دیگران می خوانند:عکس هایی از لیلا حاتمی با چادر

در صورتی که این عمل جراحی فقط گوشه‌های بیرونی چشم را اصلاح کند، به آن عمل «هاتز کانتوپلاستی» نیز می‌گویند. این عمل می‌تواند به شما کمک کند چشم‌هایی زیباتر داشته باشید به خصوص هنگامی که می‌خندید. انجام این عمل همراه با عمل بلفاروپلاستی نتایج بهتری برای چشم‌های آسیایی ارائه می‌دهد.

برخی افراد به منظور گربه ای کردن چشم ها خواستار انجام این عمل هستند تا جراح گوشه چشم‌هایشان را اندکی بالا ببرد.

تغییر چهره بهنوش طباطبایی با سانترال لب

سانترال لب یکی از عمل های زیبایی است که این روزها به وفور انجام می شود. کارشناسان زیبایی معتقدند که بهنوش طباطبایی سانترال لب انجام داده یعنی با لیفت لب بالای خود حالت زیباتری به لب ها داده است.

لیفت لب یک تکنیک جراحی است که برای بزرگ‌تر نشان دادن لب و کاهش فاصله میان لب و بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنیک با روش‌های مختلفی قابل انجام است و این موضوع می‌تواند دست بیماران را برای انتخاب بهترین روش باز بگذارد.

لیفت سانترال لب، یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی است که برای لیفت و کشیدن لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام آن مشخص است، در این تکنیک لب‌ها از مرکز خودشان به سمت بالا هدایت می‌شوند.

دیگران می خوانند:شباهت باور نکردنی نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

سانترال لب بهنوش طباطبایی

به همین خاطر، با کمک سانترال لب می‌توان لب‌ها را برجسته‌تر کرد. این روش، می‌تواند با بیهوشی موضعی انجام شود و مانند دیگر روش‌های رایج لیفت لب، عوارض بسیار کمی‌ دارد. افرادی که به دنبال برجسته‌تر کردن ظاهر لب‌های خودشان‌اند، می‌توانند از این تکنیک جراحی استفاده کنند.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که سانترال لب چه تفاوتی با لیفت لب دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این روش جراحی، در واقع یکی از انواع روش‌های جراحی لیفت لب است که انتخاب آن بسته به نظر پزشک یا خود فرد انجام می‌شود.

تاثیر تزریق فیلر در تغییر چهره بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی فیلر و ژل نیز به صورت خود تزریق کرده اما بر خلاف عده ای که این کار را به شکل افراطی انجام می دهند، این بازیگر زیر چشماهیش را با فیلر پر کرده تا بهتر دیده شود.

تزریق ژل بهنوظ طباطبایی

این عمل زیبایی اگرچه در برخی تصاویر به نظر می‌رسد که او را زیباتر کرده، اما در تصاویری که بهنوش طباطبایی می‌خندد می‌بینیم که فیلر زیر چشم‌ها آنقدر زیاد است که چشم‌ها واضحا پف کرده‌اند. به نظر می‌رسد خانم طباطبایی باید بخشی از فیلر زیر چشم‌هایش را با آنزیم تخلیه کند که اینقدر غیرطبیعی به نظر نرسد.

عکسهای جدید بهنوش طباطبایی

در ادامه عکسهایی از بهنوش طباطبایی را مشاههده می کنید.

بهنوش طباطبایی با لباس آبی

تیپ بهنوظ طباطبایی با لباس سفید

بهنوظ طباطبایی قبل از عمل زیبایی

بهنوظ طباطبایی بعد از عمل زیبایی

تغییر چهره بهنوظ طباطبایی با ماسک

بهنوظ طباطبایی ورزشکار

غییر رنگ چشم بهنوظ طباطبایی

تغییرات چهره بهنوظ طباطبایی

بهنوش طباطبایی