«تانک‌خورها» با نام «جان برادر» و بازی «آرش مجیدی»

«تانک‌خورها» با نام «جان برادر» و بازی «آرش مجیدی»

این روزها تلویزیون سریال‌هایی را جلوی دوربین برده که هرکدام از آنها می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده همراه با انتقال مفاهیم جذاب و جالبی را به همراه داشته باشد.

با نگاهی به «تانک‌خورها» که البته نام جدید آن «جان برادر» است نکات جالبی به دست می‌آید. این سریال با موضوع شکل‌گیری گردان زرهی 77 خراسان ساخته می‌شود و آن را پرویز شیخ طادی جلوی دوربین برده است.

خبرهای زیادی درباره این سریال وجود ندارد اما پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد ایرج محمدی این سریال را تهیه‌ می‌کند و سه چهار ماهی است جلوی دوربین رفته است.

تصویربرداری این سریال تا خردادماه سال آینده به طول خواهد انجامید و محصول سیمافیلم است.

آرش مجیدی به عنوان بازیگر نقش اول در این سریال 26 قسمتی حضور دارد.

«تانک‌خورها» با نام «جان برادر» و بازی «آرش مجیدی»

البته اگر بخواهیم مروری بر چند سریالی که این روزها در حال تصویربرداری است نگاهی داشته باشیم نکات جالبی به دست می‌آید؛ «سلمان»‌ به کارگردانی داوود میرباقری درمورد زندگی سلمان فارسی، «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده در مورد یک نخبه داروساز، «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر اقتباسی آزاد از زندگی شهید صدرزاده، «رخنه» به کارگردانی علی غفاری درباره اقتدار موشکی ایران، «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در مورد یک راهزن توبه‌کار در زمان صفویه،«مسیر اصلی» به کارگردانی محمدرضا خردمندان درباره پروفسور بهاروند دانشمند حوزه سلول‌های بنیادی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با موضوع مرگ‌آگاهی، «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی درباره پلیس و فراجا، «مادرسوجان» به کارگردانی حسین تبریزی با موضوع اقوام ایرانی، «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی درباره پیاده‌روی اربعین، «بدل» به کارگردانی علی مسعودی با نگاهی طنز به تحول انسان، «نون خ5» به کارگردانی سعید آقاخانی، «ناریا» به کارگردانی جواد افشار با موضوع نخبگان ایرانی و «رویان» به کارگردانی داوود بیدل با موضوع پیشرفت‌های پزشکی.

البته سریال «مهیارعیار» و «نون‌خ»، «رستگاری و «بدل» در دستور کار برای پخش در ایام نوروز و رمضان‌اند. در این میان البته نام «زیرخاکی» دیده می‌شود اما سری جدید آن جلوی دوربین است تا برای این ایام آماده شود.