بازیگر «موقعیت مهدی»: تلویزیون مخاطبان گسترده ای دارد

بازیگر «موقعیت مهدی»: تلویزیون مخاطبان گسترده ای دارد

تصویربرداری «عاشورا» به کارگردانی دی ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید، این مجموعه مینی سریالی هفت قسمتی است که یک نسخه سینمایی آن هم با نام « » در چهلمین جشنواره فیلم فجر پخش شد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

غیر از این نسخه سینمایی خود مینی سریال هم در ساختار اثری سینمایی تصویربرداری شده و به لحاظ پروداکشن در ردیف سریال‌های الف ویژه دیده شده و همچنان مراحل پس تولید آن در حال انجام است.

مجموعه عاشورا (ل ۳۱) به رشادت‌های لشکر ٣١ عاشورا می‌پردازد و ضمن نمایش فراز‌هایی از مجاهدت‌های خاموش برخی از دلاوران این لشکر در عملیات‌های خیبر و بدر و نمایش رشادت‌های حمید باکری، زندگی و شهادت مهدی باکری را محور داستان خود قرار داده است.

هادی حجازی‌فر که نقش مهدی باکری را ایفا می‌کند، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده‌دار است. در حاشیه اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی هادی حجازی‌فرکارگردان و بازیگر سینما در جمع خبرنگاران درباره پخش سریال عاشورا گفت: زمان پخش سریال عاشورا مهم نیست و مهم پخش آن با بهترین کیفیت در حق و نام لشکر عاشورا ارائه شود. ما یکسری مشکلاتی داشتیم که حل شده و کار در حال انجام است.

بازیگر «موقعیت مهدی»: تلویزیون مخاطبان گسترده ای دارد

وی افزود: در دیداری که با مدیران سازمان صدا و سیما و سیما فیلم داشتیم خواهشی که کردیم این بود که کمک کنند با بهترین کیفیت کار پخش شود. ما هنوز سریال را تحویل ندادیم و مراحل فنی تدوین، صداگذاری، اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه را سپری می‌کند. تلاش من این است که کیفیت مدنظر خودم در کار اتفاق بیفتد.

حجازی فر درباره حضور به تلویزیون توضیح داد: من خودم مدیوم تلویزیون را دوست دارم، به نظرم یکسری ویژگی‌ها باید باشد و یک مقدار اعتماد به وجود بیاید و آزادی عمل داده شود، نه اینکه الان نیست بلکه برخورد‌های سلیقه‌ای واقعا از توان ما خارج است. خوبی تلویزیون گستردگی مخاطبش است و حق مخاطب است وقتی به صورت رایگان کار‌ها را می‌بیند بهترین‌ها را ببیند.

بازیگر «موقعیت مهدی»: تلویزیون مخاطبان گسترده ای دارد

این بازیگر درباره برگزاری جشنواره عروسکی تلویزیونی توضیح داد: هر فعالیتی که برای شناسایی استعداد‌های جدید و جایگزینی نیرو‌های تازه‌کار کمک کند، خودم را موظف می‌دانم از آن حمایت کنم.

وی ادامه داد: جشنواره عروسکی تلویزیونی یک فضای تازه است برای افرادی که دیده نشده اند و در کنار آن آموزش و مشاوره‌هایی هم دارد که کار‌ها به شدت دیده می‌شود و وارد کار حرفه‌ای شوند. جشنواره اگر هدفی جز آموزش و معرفی نیرو‌های جدید به بازار کار نداشته باشد فقط دور ریختن پول، وقت و انرژی است.