بازیگرانی که در سال 1401 بچه دار شدند + عکس

بازیگرانی که در سال 1401 بچه دار شدند + عکس

زندگی شخصی و دیدن عکس فرزندان ، قطعا برای همه ما جذابیت خاصی دارد. این که بدانیم چهره های مورد علاقه ما در زندگی شخصی خود در چه حال هستند، دلیلی است برای دنبال کردن اخبار بازیگران و سلبریتی های داخلی.

سال رو به پایان است و اسفند ماه همیشه بازار مطالب مرتبط به این چهره ها برای سالی که گذشت، حسابی داغ می شود . پس از مطلب در سال 1401، حالا به سراغ مطلب فرزند دار شدنشان می رویم.

تا جایی که اطلاعات منتشر شده در اینستاگرام بازیگران خبر میدهد، تنها بازیگرانی که امسال صاحب فرزند شده اند، مهسا طهماسبی و امیریل ارجمند هستند.

مهسا طهماسبی و دخترش لئا

، بازیگر نقش کیان سریال دیوار به دیوار و برادرزاده مائده طهماسبی، صفحه رسمی خود را با انتشار عکسی از شناسنامه دخترش به روز کرد و نوشت:

لئا سرچمی

ممنونم منو مادر کردی

بازیگرانی که در سال 1401 بچه دار شدند + عکس

بیوگرافی مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 9 آبان 1372 در کرج متولد شد. مهسا طهماسبی و مائده طهماسبی با هم نسبت فامیلی دارند؛ او برادرزاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون و فرهاد آئیش شوهر عمه اوست.

فیلم و سریال های مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی تا کنون در آثاری چون دیوار به دیوار، کامیون، برف بی صدا می بارد، ماه در جنگل، دوئت، قانون مرفی، انفرادی و… نقش آفرینی داشته. این بازیگر با سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم در کنار شوهر عمه اش وارد قاب تلویزیون شد.

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی/ عکس از علی یعقوبی

ازدواج و همسر مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در 19 دی 1399 در 27 سالگی خبر متاهل شدن و نامزدی خود را رسانه ای کرد و در 1 تیر 1400 ازدواج کرد. درباره همسر مهسا طهماسبی (امیر سرچمی) اطلاعات خاصی منتشر نشده است.

دختر مهسا طهماسبی

مهسای سینمای ایران، یک سال بعد ازدواجشان و در دهه اول شهریور ماه صاحب فرزند دختری به نام لئا شد.

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

دیگر بازیگر یا بهتر بگوییم، زوج بازیگری که امسال صاحب فرزند شده و خانواده خود را چهار نفره کردند، و همسر بازیگرش، بودند.

تولد فرزند دوم زن و شوهر بازیگر ایرانی زمانی اعلام شد که آقای بازیگر با عکسی خانوادگی، تولد همسرش را تبریک گفت.

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر/ عکس از حانیه زاهد

بیوگرافی یاسمینا باهر و امیر یل ارجمند

امیریل ارجمند بازیگر، خواننده، آهنگساز متولد سال 1353 در تهران است. پدرش داریوش ارجمند از پیشکسوتان بازیگریست و نام مادرش فرشته یغمایی می باشد. امیر یل ارجمند یک برادر به نام امیرسام و تنها یک خواهر بنام یلدا دارد.

امیر یل ارجمند فارغ‌التحصیل لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو اتریش و لیسانس تئاتر است که در سریال معمای شاه در نقش محمود وزیری به شهرت رسید.

او در آثاری چون اخراجی ها، شکارچی شنبه، گاندو ، معمای شاه، بدون اجازه، ستایش، راز و نیاز، بارانداز، هم رفیق، سایه های بلند گناه و…بازی کرده است. او در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و تاکنون آهنگ سازی فیلم های بدون اجازه و جرم مسعود کیمیایی را در کارنامه‌ اش به ثبت رسانده و خوانندگی چند تیتراژ سریال را هم برعهده داشته است.

امیر یل ارجمند متاهل می باشد، او و یاسمینا باهر همسرش اسفندماه سال 93 پای سفره عقد نشستند و زندگی مشترکشان را آغاز کردند. داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری یاسمینا باهر بود، بعد از مدتی این رابطه از شکل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و این زوج بعد از شناخت کافی که 4 سال طول کشید با یکدیگر ازدواج کردند. امیر یل ارجمند و یاسمینا باهر دارای فرزند پسری به نام یلسان هستند.

یاسمینا باهر بازیگر متولد 16 اسفند 1368 در تهران است، او شب شیشه ای، دیوار به دیوار، بدون اجازه، کادوی در به در و… بازی کرده است، خانم بازیگردر فیلم سینمایی بدون اجازه به کارگردانی مرتضی هرندی با امیریل ارجمند همسرش همبازی بود.