استوری جنجالی بهنوش بختیاری

استوری جنجالی بهنوش بختیاری

چند ماه قبل بهنوش بختیاری چند استوری جنجالی منتشر کرد و اتهاماتی را به یک تهیه کننده مشهور سینما وارد کرد.

او گفته بود که در آخرین فیلم این تهیه کننده نقش ایفا کرده و دستمزدش را هنوز دریافت نکرده است و قصدی هم برای پرداخت دستمزد ندارد.

البته بهنوش بختیاری به شکل مستقیم به نام این تهیه کننده اشاره نکرده بود. او اکنون هم گفته که دو برادری که به او تهمت زدند و پول اش را خوردند، فوت کردند.

بختیاری سپس گفته که این دو برادر را به هیچ وجه حلال نمی کند، چرا که تهمت سنگینی به او زده اند.

او بعد به دنبال کنندگان اش توصیه کرده که دست از نارفیقی ها، دشمنی ها و بدجنسی ها بردارند. چرا که سرنوشت نهایی خوابیدن زیر یک وجب خاک است.

استوری جنجالی بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است.

او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت.

از جمله افتخارات بهنوش بختیاری می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن سال در دومین دوره جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

وی در سریال هایی همچون هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی‌ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، هزاران چشم،

خانه‌به‌دوش، شبکه سه و نیم، جایزه بزرگ، شب‌های برره، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، چارخونه، خداحافظ بچه، محله گل و بلبل، سارق روح و بر سر دوراهی به ایفای نقش پرداخته است.