گله‌ها و آرزوهای شهین تسلیمی؛ ما بازیگران گناه نکرده‌ایم که!

گله‌ها و آرزوهای شهین تسلیمی؛ ما بازیگران گناه نکرده‌ایم که!

این ابتدا با تاکید بر اینکه قصد مصاحبه ندارد، از نحوه برخی برخوردها در فضای مجازی گله کرد و گفت: حرف بزنم عده‌ای فحشم می‌دهند، سکوت می‌کنم باز هم همین‌طور. چه گناهی کرده‌ام که در یکی دو فیلم و سریال بازی کرده‌ام؟ چرا با این سن و سالم به من ناسزا می‌گویند؟ من که هر کاری می‌کنم برای خدمت به مردم کشورم است.

تسلیمی تصریح کرد: سریال « » را بازی کرده‌ام و واقعاً دیگر دوست ندارم فعلا در کار دیگری بازی کنم چون هر کاری می‌کنم چیزی می‌گویند. من نه اظهارنظری کردم، نه چیزی. من یک هنرمند با سن و سال بالا هستم اما متاسفانه با من این طور برخورد می‌کنند. من واقعاً با کسی کاری ندارم. من فقط یک بازیگرم و برای مردم کشورم‌ کار می‌کنم. برخی مردم ما را که در خیابان می‌بینند می‌گویند تلویزیون نمی‌بینیم اما جالب است از طرفی درباره‌ی سریال‌هایمان حرف می‌زنند. وقتی نگاه می‌کنند چرا می‌گویند نمی‌بینیم؟

هرکاری می‌کنیم برای مردم است

او سپس با اشاره به سریال در حال پخش «آزادی مشروط» گفت: آقای ده‌نمکی سریال را در دوران فروکش کردن ویروس کرونا ساخت تا کمی مردم سرگرم شوند، بخندند و از آن حالت افسردگی در دوران بیماری، بیرون بیایند و کمی برایشان فضای طنز ایجاد شود. این مجموعه هم تازه شروع شده و اگر کمی جلوتر برود، قطعا قشنگ‌تر خواهد شد. فیلمسازان و بازیگران ما تا جایی که می‌توانند و از دستشان برمی‌آید، می‌خواهند برای مردم کارهایی بسازند تا مردم از حالت غم و غصه بیرون بیایند و کمی بخندند.

بازیگر سریال‌های وضعیت سفید، دردسرهای عظیم، دزد و پلیس، زن بابا، مادرانه و خداحافظ بچه‌ تاکید کرد: در هر حالی ما ایرانی هستیم و فرهنگ و زندگی ایرانی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهیم. ما در کارهایمان هم دوست داریم زندگی روزمره ایرانی را به تصویر بکشیم و این بیشتر به دلمان می‌چسبد. سریال‌هایی مثل خانه به دوش،‌ بزنگاه یا وضعیت سفید را یادتان است؟ ببینید چقدر مردم این سریال‌ها را دوست داشتند، چون زندگی ساده و نزدیک به زندگی مردم را روایت می‌کرد. حالا مجموعه «آزادی مشروط» هم یک مجموعه است که کارگردان خواسته طنزی از کرونا بسازد تا مردم از فکر بیماری بیرون بیایند. خداراشکر کرونا هم بسیار کم شده و ان‌شاءالله که به‌زودی ریشه‌کن شود.

گله‌ها و آرزوهای شهین تسلیمی؛ ما بازیگران گناه نکرده‌ایم که!

آرزو برای ایران و ایرانی

شهین تسلیمی درباره آرزویش برای مردم کشورش، گفت: آرزویم فقط این است که ان‌شاءالله مردم خوب فکر کنند و آرامش بر کشورمان حاکم شود. مردم از هر نظر مرفه و سلامت باشند و قدر یکدیگر و زندگی‌شان را بدانند.‌ به خداوندی خدا منِ هنرمند، هم کشورم را دوست دارم و هم عاشق مردم کشورم هستم. هر کسی مملکت خودش را دوست دارد، باید روی ایران و ایرانی بودنش تعصب داشته باشد. ما بازیگران هم گناه نکردیم که در این شرایط فیلم و سریال بازی کرده‌ایم. ما هم هر کاری می‌کنیم برای مردم است.

او همچنین گفت: واقعاً مردم چقدر اخبار و گزارش‌های سیاسی را دنبال کنند؟ روح آدم خسته می‌شود. بالاخره مردم در این شرایط هم به سریال‌های آرامش‌بخش و بعضاً طنز نیاز دارند. ان‌شاءالله که این کار هم دیده شود و آرامش به‌زودی به کشورمان برگردد.