چهره باورنکردنی سمیر کبرا 11 در 57 سالگی | بازیگر نقش سمیر، اردوغان آتالای

چهره باورنکردنی سمیر کبرا 11 در 57 سالگی | بازیگر نقش سمیر، اردوغان آتالای

بازیگر نقش سمیر در کبری 11، شاید یکی از محبوب ترین در میان ایرانیان باشد که با هنرنمایی خارق العاده خود در این مجموعه، به عنوان یک بازیگر ماهر در فیلم های پلیسی مطرح شد.

هشدار برای کبری 11 عنوان سریال آلمانی بود که از تلویزیون ایران هم پخش شده و مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد. بازیگران این سریال به دلیل نقش آفرینی خوب، هنوز بعد از گذشت سالها محبوبیت خود را حفظ کرده است تا جایی که بسیاری از دوستداران فضای فیلم های پلیسی علاقمند هستند که چهره بازیگران این سریال را پس از گذر زمان مشاهده کنند.

در این بخش عکس جدیدی از اردوغان آتالای بازیگر محبوب آلمانی – ترکیه ای سریال “هشدار برای کبرا 11” در نقش شخصیت سمیر گرکان را منتشر می کنیم که دراین تصویر تغییرات چهره این بازیگر بسیار مشهود است.

اردوغان آتالای

مختصر بیوگرافی اردوغان آتالای بازیگر کبرا 11

اردوغان آتالای بازیگر معروف هشدار برای کبرا 11 در 22 سپتامبر سال 1966 در هانوفر- آلمان به دنیا آمد. پدر او اهل ترکیه و مادرش آلمانی هستند.

اردوغان که در دانشکده موسیقی و هنر هابورگ تحصیل کرده است، در 18 سالگی در نمایشنامه “علاءالدین و چراغ جادو” نقش کوتاهی را ایفا نمود و در تئاتر ملی هانوفر به روی صحنه رفت و اولین تجربه بازیگری خود را به دست‌آورد.

گرچه این بازیگر نقش های مهمی در چندین سریال تلویزیونی آلمان از جمله “Music Groschenweise”، “Employment for Lohbeck”، “Double Employment” و “The Guard”ایفا کرده است اما با بازی در سریال هشدار برای کبرا 11 در نقش سمیر گرکان، شخصیت نقش اول این سریال پلیسی به چنان موفقیتی رسید که نام او از مرز آلمان گذشت و در بسیاری از کشورهای دنیا به شهرت رسید. اردوغان برای بازی در این سریال تلاش فراوانی نمود و به فعالیت های ورزشی، اسب سواری، رزم با شمشیر روی صحنه، حرکات آکروباتیک، تیراندازی، غواصی و چتربازی پرداخت.

چهره باورنکردنی سمیر کبرا 11 در 57 سالگی | بازیگر نقش سمیر، اردوغان آتالای

او علاوه بر بازیگری، کار اجرا برای شبکه رادیویی و تلویزیونی NDR آلمان در سه نمایشنامه رادیویی “Mountain Of Hope” در سال 1992، “At the Wailing Wall” در سال 1993 و “Black Wave No.13” در سال 1995 انجام داده است.

ازدواج و فرزندان اردوغان آتالای، بازیگر کبرا 11

بازیگر نقش سمیر در سریال کبری 11 در 13 آگوست سال 2004 با استرید آن ماری پولمن ازدواج نمود. آن پولمن یکی از بازیگران آلمانی است که نقش یک پزشک و در قسمتی نیز نقش یک راهبه را در سریال هشدار برای کبرا 11 بازی می کرد. او در فیلم ”Maximum Speed – Run For Your Life” در سال 2002 در نقش یک مسئول پذیرش با اردوغان همبازی بود.

اردوغان آتالای

حاصل ازدواج اردوغان و ماری پولمن دختری به نام امیرا پائولتا پولمن (آتالای) است که در 22ام نوامبر سال 2002 به دنیا آمد. امیرا پولمن تاکنون در فیلم های “Sugar Sand” و “Schoßgebete” بازی کرده است. ازدواج آتالای و پولمن دوام چندانی نداشت و در سال 2009 به جدایی انجامید.

اردوغان آتالای برای بار دوم در سال 2010 با گریموری به نام کاتیا اون اک نامزد کرد، این زوج که در شهر کلن و برلین زندگی می کنند، مراسم ازدواج خود را در سال 2017 جشن گرفتند. حاصل ازدواج اردوغان با همسر دومش فرزندانی به نام های سوفیا آتالای، ماریس آتالای، ماتیلدا آتالای می باشد.