همسر و بچه های لیونل مسی در قطر

همسر و بچه های لیونل مسی در قطر

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دیشب با پیراهن تیم ملی به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و با گلزنی و درخشش خود در این بازی برای هشتمین بار جایزه بهترین بازیکن زمین در مسابقات جام جهانی را دریافت کرد و از این نظر رکورددار شد.

در این دیدار حساس که به طلسم گل نزدن خود در مراحل حذفی جام جهانی پایان داد، همسر و فرزندان ستاره آرژانتینی در استادیوم احمد بن علی حضور داشتند و بزرگترین انگیزه برای کاپیتان در مسیر طلسم شکنی بودند.

در ادامه این بخش تصاویری از تیپ آنتونلا روکوزو همسر مسی و فرزندان او را در ورزشگاه الریان قطر در جام جهانی 2022 را مشاهده می کنید. تصاویر آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر مورد توجه قرار گرفت.

همسر و بچه های لیونل مسی در قطر

همسر و پسران لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر

رکورد لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر در حضور همسرش

دیدار آرژانتین و استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر با برتری 2-1 آرژانتین به پایان رسید. مسی که اکنون سه گام دیگر برای فتح جام قهرمانی جام جهانی فاصله دارد، امیدوار است با عبور از هلند در مرحله بعدی، به این حسرت بزرگ نیز پایان دهد.

آنتونلا روکوزو همسر کاپیتان تیم ملی آرژانتین دیشب بازی تیم ملی آرژانتین و استرالیا را از روی سکوهای ورزشگاه الریان قطر تماشا کرد و با فرزندانش به تشویق همسر خود لیونل مسی پرداخت. در این دیدار که لیونل مسی موفق به گلزنی و کسب جایزه بهترین بازیکن زمین شد، خانواده‌اش را به عنوان بزرگترین حامیانش در نزدیکی خود می‌دید.

 لیونل مسی

کسب جایزه بهترین بازیکن زمین در جام جهانی 2022 توسط لیونل مسی

مختصر بیوگرافی همسر لیونل مسی

آنتونلا روکوزو، بیزینس وومن و مدل آرژانتینی در 26 فوریه 1988 در شهر شهر روزاریو چشم به جهان گشود. او در یک خانواده 5 نفره متولد شده، پدرش خوزه روبن و مادرش هم پاتریکیا بلانکو می باشد و دو خواهر به نام های پائولا و کارلا دارد.

لئو و آنتونیو از دوران کودکی یکدیگر را می شناختند اما با انتقال مسی به بارسلونا، ارتباط آنها با هم قطع شد اما سال ها بعد، پس از فوت یکی از دوستان آنتونیو، لیونل که برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر کرده بود، به همدردی و دلداری دوست دوران کودکی اش پرداخت و اینگونه ارتباط آنها دوباره آغاز شد.

ازدواج لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

لئو و آنتونیو در سال 2010 در یک مراسم خصوصی و خانوادگی نامزد کردند، این زوج بعد از 7 سال در 30 ژوئن سال 2017 جشن بسیار بزرگ و زیبای ازدواج خود را برگزار کردند، در این جشن 250 مهمان از فوتبالیست های مشهور و… حضور داشتند.

همسر و بچه های لیونل مسی

همسر و فرزندان لیونل مسی

فرزندان لیونل مسی

این زوجِ موفق اکنون سه فرزند دارند که یکی از آنها (تیاگو) در سال 2012، دیگری ( متئو )در سال 2015 و فرزند سوم شان (کیورو) در سال 2018 متولد شد.