نگین صدق گویا قبل عمل زیبایی | تغییر چهره نگین صدق گویا

نگین صدق گویا قبل عمل زیبایی | تغییر چهره نگین صدق گویا

نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ که این روزها بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و در اوج داستان خود قرار دارد، با چهره متفاوت تری از گذشته دیده می شود، تغییر چهره این بازیگر و جوانتر شدنش علی رغم افزایش سن سبب بروز واکنش هایی از طرف مخاطبان تلویزیون شده است تا جایی که بسیاری از آنها عقیده دارند که خانم بازیگر برای زیباتر شدن عمل جراحی زیبایی نموده است. در ادامه عکس های قبل و بعد عمل جراحی نگین صدق گویا را مشاهده می کنید.

نگین صدق گویا قبل عمل زیبایی | تغییر چهره نگین صدق گویا

نگین صدق گویا قبل از عمل زیبایی بینی/ عکس جدید از علیرضا افشاری

جراحی زیبایی بازیگران ایرانی؟! این بار نگین صدق گویا

نگین صدق گویا بازیگر نقش کتایون در سریال به کجا چنین شتابان جزو هنرمندانیست که برای رفع عیوب چهره تن به عمل جراحی زیبایی داده است، مقایسه چهره این بازیگر در سریال های ابراهیم خلیل الله، تیک تاک، بی قرار، عبور از خط سرخ و… با فیلم و سریال هایی که این روزها از او در حال پخش است، بسیاری از مخاطبان را متوجه عمل زیبایی بینی خانم بازیگر کرده است البته عمل بینی بازیگران زن در ایران مرسوم است و در بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی هنرمندانی را می بینیم که به جز عمل زیبایی بینی طبیعی برای زیباتر شدن تن به جراحی های دیگری نیز داده اند.

بیوگرافی مختصر نگین صدق گویا

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 اسفند 1349 در تهران است. او خواهر شیرین بیناست و دلیل تفاوت فامیلی دو خواهر این است که شیرین بینا نام فامیلی همسرش را برای خود برگزیده است.

نگین صدق گویا قبل عمل زیبایی | تغییر چهره نگین صدق گویا

نگین صدق گویا/ عکس از پیام شادپور

نگین صدق گویا فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته علوم اقتصادی با گرایش نظری از دانشگاه الزهرا می باشد، خانم بازیگر مجرد است و تا کنون در آثاری چون تمام رخ، از سرنوشت، به کجا چنین شتابان، ابراهیم خلیل الله، دعوت، آتش سرد، خواستگار محترم، ساعت صفر و… ایفای نقش نموده است.