نسرین نکیسا: بازی در نقش خواهر حضرت موسی (ع) برای من سعادت است

نسرین نکیسا: بازی در نقش خواهر حضرت موسی (ع) برای من سعادت است

نسرین نکیسا، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه « » درباره نقش‌های مثبتی که به او پیشنهاد می‌شود، گفت: دوست دارم در دل مخاطب بنشینم، ولی از آنجایی که بازیگر دوست دارد توانایی‌های خود را محک بزند و روی نقش مانور دهد، طبیعتاً نقش‌های منفی جای بیشتری دارد و بازیگر می‌تواند خودش را نشان دهد. ولی خب تعداد نقش‌هایی که از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار باشد، کم بوده است.

نسرین نکیسا درباره بازی در نقش خواهر حضرت موسی (ع) ادامه داد: اگر این توفیق مجدد نصیبم شود، سعادتی است. البته مرحوم سلحشور هنوز در قید حیات و در بستر بیماری بودند که به من گفتند تو در سریال «یوسف پیامبر» نقش خواهر یوزارسیف را بازی کردی، ان‌شاءالله در نقش خواهر حضرت موسی را هم بازی کنی.

این بازیگر تلویزیون افزود: نقشی که من و همکارانم به عنوان بازیگر بازی می‌کنیم، بخش عمده‌اش از مشاهده و اتفاقات اطرافمان نشات می‌گیرد؛ بنابراین برای اینکه نقشی باور‌پذیر و دل‌نشین باشد، از تمام عمرمان درس می‌گیریم.

نسرین نکیسا: بازی در نقش خواهر حضرت موسی (ع) برای من سعادت است

سریال «حضرت موسی» مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر را سپری می‌کند. فیلمنامه اثر را هم مرحوم فرج الله سلحشور نوشته و ابتدا قرار بود جمال شورجه آن را کارگردانی کند اما به دلیل بیماری، کارگردانی این اثر به ابراهیم حاتمی کیا سپرده شد.