موتورسواری نیکی کریمی !+ عکس

موتورسواری نیکی کریمی !+ عکس

، بازیگر مشهور و تهیه‌کننده فیلم بندر تهران که با انصراف پوریا آذربایجانی و تغییر نام فیلمنامه‌‌اش به آذر کارگردانی را به محمد حمزه‌ای واگذار کرد، فیلمش از هفتم آبان در تهران جلوی دوربین رفت.

فیلمبرداری این فیلم از مرز ۸۰ درصد گذشته و گروه تولید حالا در خیابان‌های تهران مشغول گرفتن سکانس‌های پایانی فیلم هستند. البته که از مدت‌ها پیش مصطفی خرقه‌پوش، تدوینگر باسابقه سینمای ایران، تدوین آن را آغاز کرده است.

آذر اولین فیلم بلند سینمایی محمد حمزه‌ای است که فیلمنامه آن توسط احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم‌پور به نگارش درآمده و نیکی کریمی، کارگردان و بازیگر توانای سینمای ایران، علاوه بر اینکه تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد در آن بازی هم می‌کند.

موتورسواری نیکی کریمی

نیکی کریمی و حمیدرضا آذرنگ بازیگران اصلی آذر هستند که برای اولین بار قرار است در یک فیلم سینمایی مقابل یکدیگر به ایفای نقش بپردازند.

بهناز شفیعی، مربی و بدلکار نقش موتورسواری نیکی کریمی، می‌گوید‌: «یکسری از سکانس‌های این فیلم در پیست موتور کراس سرزمین ایرانیان انجام شده و در قسمت‌های دیگر آن نیکی کریمی نقش پیک موتوری که پخش پیتزا را بر عهده دارد، بازی می‌کند که اغلب سکانس‌های او در خیابان‌های پرتردد را من به جایش بازی می‌کنم.»