مهریه ویدا جوان لو رفت

مهریه ویدا جوان لو رفت

ویدا جوان بازیگر نقش اصلی سریال ماه و پلنگ، جزو بازیگرانی است که ماجرای ازدواج و مهریه اش برای بسیاری جالب توجه بوده است. ویدا جوان که خودش از همسرش خواستگاری کرد و برای این ازدواج پیش قدم شد، درباره مهریه جالبش در برنامه صبح خلیج فارس با اجرای ، در این مورد توضیح داد.

ویدا جوان بازیگر سریال تمام رخ در پاسخ به سوال نیما کرمی در این مورد گفت که مهریه او چند شاخه گل رز هلندی است. عنوان هلندی به این دلیل بوده است که گفته شده بود بایستی در سند ازدواج نوع گل رز مشخص شود.

مهریه ویدا جوان لو رفت

بازیگر زن معروف ایرانی در توضیح جزئیات مهریه خود گفت:

از اول قرار بر این بود که یک باغچه خیلی کوچولویی باشه که من اون تو گل بکارم، ولی چون گفتن که برای عقد باید سند اون باغچه موجود باشه نمیتونیم بگیم بعدا یه باغچه ای باشه مثلا 50 متری که من توش گل بکارم؛ دیگه ایلا پیشنهاد داد که گل رز حالا که خیلی میخواین مشخص باشه، هلندی باشه.

مختصر بیوگرافی و فیلم های ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد 31 مرداد 1365 می‌باشد. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری، طراح و ایده پرداز و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش های حمید سمندریان می باشد.

ویدا جوان

ویدا جوان/ عکس از رامتین جهانبانی

ویدا جوان در آثاری چون تمام رخ، مسافران شهر، روزهای آبی، سرگذشت، ماه و پلنگ، مجموعه پژمان، زمانه، شمعدونی، آسمان من، سارق روح، زیر هم کف، ملبورن، روزهای آبی، آبادان یازده 60، اسفندیار، زیرهمکف و… بازی کرده است.