غافلگیری جذاب سوگل طهماسبی | هدیه همسر سوگل طهماسبی برای تولد او

غافلگیری جذاب سوگل طهماسبی | هدیه همسر سوگل طهماسبی برای تولد او

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا به مناسبت جشن تولد 37 سالگی خود اینستاگرامش را به روز کرد و عکسی زیبا از تولد خاص و متفاوتش منتشر ساخت و به همسرش ابراز عشق نمود، در ادامه این بخش عکس تولد سوگل طهماسبی را مشاهده می کنید.

کیک و سبد گل، هدیه همسر سوگل طهماسبی برای تولدش

سوگل طهماسبی بازیگر نقش عطیه در سریال گاندو 2 سپس با انتشار عکس کیک و باکس گل رز زیبایی در استوری اینستاگرامش به همسر خود ابراز عشق کرد و برای او نوشت:

مرسی عزیزترینم (همسرجانم)

غافلگیری جذاب سوگل طهماسبی | هدیه همسر سوگل طهماسبی برای تولد او

سوگل طهماسبی بازیگری که با نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی چون کیمیا، برادر، نجلا، گاندو و… به شهرت رسید، عکس جشن تولد زمستانیش در میان برف ها را منتشر نمود و نوشت:

#تولدم# 25-بهمن# زمستان

سوگل طهماسبی

مختصر بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان است، او پدر خود را از دست داده و دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد.

او بازیگری در تلویزیون را با سریال روزگار قریب آغاز کرد و تا کنون در آثاری چون کیمیا، برادر، نجلا، گاندو، یوسف پیامبر، بچه مهندس، روزگار قریب، برادر، هنگامه، بزرگ‌مرد کوچک، دنگ و فنگ روزگار، خانه امن، سرگذشت و… بازی کرده است.

سوگل طهماسبی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا 2

سوگل طهماسبی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا 2/ عکس از سمیه میری

ازدواج و همسر سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در 24 مرداد 98 خبر ازدواج خود را به‌صورت رسمی اعلام کرد و چند سالیست خانم بازیگر به جرگه متاهلین پیوسته است. تا کنون هیچ عکسی از همسر سوگل طهماسبی در فضای مجازی منتشر شده است.