عکسهای شخصی هری کین و همسرش

عکسهای شخصی هری کین و همسرش

هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس که در جام جهانی 2018 روسیه با 6 گل زده به عنوان آقای گل این دوره از رقابت ها انتخاب شد، جزو بازیکن هاییست که زندگی خصوصی عاشقانه ای دارد.

هری کین و همسرش

کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز مانند لیونل مسی ستاره آرژانتینی ماجرای ازدواج جالبی دارد و با عشق دوران کودکیش ازدواج کرده است. در این بخش از چهره ها در نمناک عکس های عاشقانه هری کین و همسر و فرزندش را منتشر نموده ایم.

هری کین و همسرش

فرزندان هری کین

هری کین مهاجم باشگاه تاتنهام با دوست دوران کودکی خود کتی گودلاند ازدواج کرده است. این زوج در مدرسه و قبل از این که کین به بازیکن مطرحی در لیگ برتر تبدیل شود، با یکدیگر آشنا و به هم علاقمند شدند، این آشنایی سرانجام در سال 2017 منجر به ازدواج شد. این زوج درحال حاضر دارای دو فرزند دختر به نام های ایوی و ویوین و یک فرزند پسر می باشند.

هری کین و همسرش

مختصر بیوگرافی هری کین، بازیکن تیم فوتبال انگلیس

هری اِدوارد کِین بازیکن فوتبال متولد 28 ژوئیهٔ سال 1993 در شهر والتامستو انگلیس است. پدرش پاتریک کین و مادرش کیم از مهاجرین ایرلندی به انگلستان هستند، تنها یک برادر بزرگ تر بنام چارلی دارد.

او از 6 سالگی و از باشگاه محلی ریجوی رورز وارد رشته فوتبال شد و تاکنون در تیم های واتفورد، تاتنهام، لیتون اورینت، میلوال، نوریچ سیتی و تیم لستر سیتی بازی کرده است. هری کین در سال 2015 به تیم ملی بزرگسالان کشورش دعوت شد و در سال 2017 پس از خداحافظی وین رونی از تیم ملی به کاپیتانی تیم ملی انگلیس انتخاب شد.

هری کین و همسرش

کاپیتان تیم انگلستان افتخارات زیادی را تا کنون کسب نموده است که تصاحب کفش برنزی در فصل 2017 – 2018، کسب عنوان بهترین بازیکن سال تاتنهام در سال 2016-2015، آقای گل لیگ برتر انگلستان، برنده توپ طلا جام جهانی 2018 روسیه، آقای گل جام جهانی 2018 روسیه و… از آن جمله است.

هری کین و همسرش

او پس از جف هرست و گری لینکر سومین بازیکن تاریخ انگلستان است که در جام‌جهانی هتریک کرده است و به خاطر گلزنی هایش بسیاری از کارشناسان او را بهترین ماشین گلزنی جهان می‌دانند.