صحبت های سارا رسول زاده در دورهمی درباره ازدواج

صحبت های سارا رسول زاده در دورهمی درباره ازدواج

سارا رسول زاده بازیگر سینما و تلویزیون که با اجرای برنامه ای برای شبکه دو سیما وارد دنیای هنر شد و در سریال نجلا بسیار خوش درخشید، در برنامه دورهمی و گفتگویش با مهران مدیری دلیل ازدواج نکردنش را توضیح داد و از معیار و ملاک های مهم خود برای ازدواج پرده برداشت.

سارا رسول زاده بازیگر نقش هدیه در عاشقانه سؤال مهران مدیری درباره علت ازدواج نکردنش را اینگونه که در بخش فرهنگ و هنر خواهید خواند توضیح داد و گفت:

صحبت های سارا رسول زاده در دورهمی درباره ازدواج

سارا رسول زاده:

زوده، یه چیزی بهتون بگم واقعا از ته دلم میگم، من همش احساس می کنم خیلی کوچولوام.

مهران مدیری:

آدم ممکن تا 63 سالگی حس کنه کوچولوئه

سارا رسول زاده:

هر وقت بزرگ بشم ازدواج می کنم.

مهران مدیری:

ملاک هات چیه؟

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده و مهران مدیری/ عکس از مریم رضوی

سارا رسول زاده:

خیلی برام مهمه که شنونده خوبی باشه، به نظرم آدم ها تا ابد باید برای هم دیگه دوست بمونن، یعنی دو تا آدمی که ازدواج می کنن به نظرم زمانی باید با هم ازدواج کنن که قابلیت این رو داشته باشن که تا ابد دوست صمیمی هم باقی بمونن.

یعنی وقتی این اتفاق بیافته، چه وقتی با هم دعوا می کنن، چه وقتی با هم مشاجره می کنن، چه وقتی که با هم همفکر نیستن، اون رابطه باقی می مونه و اتفاقا به نظر من وقتی که اون عشق از بین میره و جذابیت تو رابطه از بین میره، تازه رابطه معنا پیدا می کنه.

به خاطر اینکه قطعا تا یه زمانی هر آدمی با هر خصوصیاتی توی زندگی هر کسی که وارد شه تا یه تایم کوتاهی جذابیت های خودش رو خواهد داشت و به نظرم هنر زندگی کردن از زمانی شروع میشه که جذابیت ها از بین میره، یعنی شما خیلی از خصوصیت های هم دیگه رو می دونید ولی بازهم دوست دارید در کنار هم زندگی کنید و یه چیزهایی می مونه برای کشف و شهود، من اگه همچین اتفاقی بیافته ازدواج می کنم.

مهران مدیری:

این تعریفی که گفتی خیلی بزرگسال بود اتفاقا چرا میگی کوچولوئم؟

قدش مهمه؟

سارا رسول زاده:

با خنده؛ بله تا یه حدی

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده/ عکس از عطیّه جهانبانی

بیوگرافی مختصر سارا رسول زاده و فیلم هایش

سارا رسول زاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 شهریور 1368 در تهران و در یک خانواده 6 نفره بدنیا آمد و دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد، یکی از خواهرانش فارغ‌التحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است.

سارا رسول زاده نیز فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید. او در فیلم هایی چون سریال نجلا، سریال عاشقانه، سریال خون‌سرد، سریال پرده نشین، فیلم هفت، فیلم کوتاه اینجا نه و… به ایفای نقش پرداخته است.