شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

شهروز ابراهیمی متولد 14 اردیبهشت ماه سال 1356 در تهران می باشد. وی و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر می باشد.شهروز ابراهیمی از دوران نوجوانی هنگامی که در مقطع راهنمایی تحصیل می کرده به بازیگری علاقه مند شده و در سال 78 با بازی در فیلم «آخر بازی» ساخته «همایون اسعدیان» فعالیت خود در حرفه ی بازیگری را شروع نمود.شهروز ابراهیمی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

شهروز ابراهیمی ازدواج کرد

شهروز ابراهیمی که حرفه اصلی اش بازیگری است، یک دوره آموزش بازیگری را در هنرستان صدا و سیما گذراند. وی هم چنین اجرا هم می کند و در شبکه جام جم برای ایرانی های مقیم خارج از کشور برنامه اجرا نموده است. وی در سریالهای اولین شب آرامش, کارآگاهان, مرگ تدریجی یک رویا, سال های مشروطه, عملیات ۱۲۵, روزهای زیبا، لطفا دور نزنیم ، بی گناهان ، خانه بی پرنده ، کلاه پهلوی,دولت مخفی,جاده چالوس و سریال ماه و پلنگ در نقش شاهرخ و فیلم های سینمایی اطراف آرامش, تیک،شبهای تهران و آخر بازی به ایفای نقش پرداخته است.

شهروز ابراهیمی ازدواج کرد

شهروز ابراهیمی به تازگی ازدواج کرده است

چکیده ای از بیوگرافی شهروز ابراهیمی

نام کامل : شهروز ابراهیمی

تاریخ تولد : 14 اردیبهشت 1356

محل تولد : تهران

فعالیت : بازیگر و مجری

شهروز ابراهیمی ، با اینکه نسبت به بازیگران بزرگ و مطرح، تاکنون در فیلم های کمتری ایفای نقش کرده است، اما با بازی استثنایی خود، به همه نشان داده است که توانایی هایی بسیار زیادی در زمینه بازیگری، و ایفای نقش دارد. در ادامه این مطلب، درباره شهروز ابراهیمی و خانواده او، و همچنین برخی از اثر های او سخن خواهیم گفت.

شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

عکس های شهروز ابراهیمی

بیوگرافی شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی متولد چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1356 در تهران می باشد.

شهروز ابراهیمی، در خانواده ای مدرن بزرگ شده است، اما به گفته خود او، خود و خانواده اش از سنت ها نیز استقبال می کنند، و با آنها هیچ مشکلی ندارند.

شهروز ابراهیمی، محیط خانه و خانواده را، به تنهایی و یا هر جای دیگری ترجیح می دهد. به این دلیل حاشیه های کمتری در مورد او وجود دارد، البته منظور این نیست که او همیشه در خانه می ماند و تا جایی که می تواند به بیرون نمی رود.

نام مادر شهروز ابراهیمی، اعظم عاشوری است. شهروز ابراهیمی وابستگی بسیار زیادی به مادر خود دارد، و این را در مصاحبه های خود نیز اعلام می کند.

شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

شهروز ابراهیمی به همراه خانواده اش

شهروز ابراهیمی، دو برادر دارد که دوقلو هستند. برادران شهروز ابراهیمی نیز، مانند خودش، به مادرشان بسیار وابسته هستند و نمی توانند دوری طولانی مدت از او را تحمل کنند.

شهروز ابراهیمی به تازگی ازدواج کرده است، بسیاری از رسانه ها این موضوع را به وابستگی شهروز ابراهیمی به مادرش نسبت می دهند. البته خانم اعظم عاشوری، در طی مصاحبه ای اعلام کرده است که دوست دارد شهروز ابراهیمی، هر چه زود تر ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد.

شهروز ابراهیمی گفته است که با پدرش نیز، ارتباطی بسیار گرم و صمیمی دارد. پدر شهروز ابراهیمی، یک فرد روشنفکر است، و مهربانی های او بی حد و مرز است. با این وجود، شهروز ابراهیمی با مادر خودش، احساس صمیمیت بیشتری دارد؛ به طوری که می تواند چیزهایی را با مادرش به اشتراک بگذارد که کمتر فرزندانی می توانند به پدر و مادر خود بگویند.

شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

عکس های جدید شهروز ابراهیمی

ارتباط بین شهروز ابراهیمی و خانواده اش، به قدری مستحکم و غیر قابل گسستن است که او، به خاطر بودن در کنار خانواده خود، از بسیاری از سفر های کاری به خارج، چشم پوشی کرد و در این موارد، خانواده خود را به کارش ترجیح داد.

شهروز ابراهیمی گفته است که نمی تواند دور از پدر و مادر خود زندگی کند، به همین دلیل تلاش می کرد که هر خانه ای می گیرد، در نزدیکی محل زندگی والدینش باشد.

شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

شهروز ابراهیمی در کنار زنده یاد جمشید مشایخی بازیگر تلویزیون و سینمای ایران

علاقه شهروز ابراهیمی به بازیگری در دوران نوجوانی

شهروز ابراهیمی، در دوران نوجوانی خود که هنوز در مدرسه راهنمایی تحصیل می کرد، به ایفای نقش در جلوی دوربین و بازیگری در تئاتر، علاقه شدیدی نشان داد. او در همان سن هم می توانست استعداد های خود در بازیگری را به دیگران نشان دهد و آنها را متقاعد کند که به کارش، اطمینان داشته باشند.

پدر شهروز ابراهیمی، او را هنگامی که در حال تحصیل در دبیرستان بود، به گروه تئاتر ارتش معرفی کرد. ورود شهروز ابراهیمی به گروه تئاتر ارتش، امکان بازی در کنار بازیگران حرفه ای و مطرح را برای او فراهم کرد.

کار شهروز ابراهیمی به عنوان دستیار تهیه

شهروز ابراهیمی،به عنوان دستیار تهیه،در برنامه شب های تابستان کار کرده است. شهروز ابراهیمی،در این برنامه،دستیار مرحوم رضا صفدری بود. به گفته شهروز ابراهیمی، دستیار تهیه بودن، تجربه خوبی برای او بوده است؛ زیرا می توانست بازیگری را از زاویه دید دیگری بررسی کند. این امر می تواند در پیشرفت ادراک بازیگر در زمینه بازیگری،بسیار مؤثر باشد.

شهروز ابراهیمی، در سریال کاشانه نیز به عنوان دستیار آقای قاسم جعفری،فعالیت داشته است.

اولین تجربه شهروز ابراهیمی در زمینه سینما

اولین فیلم سینمایی که شهروز ابراهیمی در آن، ایفای نقش کرده است، فیلم بازی آخر بود. این فیلم، یکی از آثار همایون اسدی است که در سال 1378 در دسترس عموم قرار گرفت.

شهروز ابراهیمی در فیلم بازی آخر، به عنوان اولین فیلم سینمایی که در آن به عنوان بازیگر حضور داشت، خوش درخشید و توانست توانایی های بازیگری خود را در این فیلم، به تمام مردم نشان بدهد.

شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

شهروز ابراهیمی در فیلم خانه امن

مجری گری شهروز ابراهیمی در شبکه جام جم

شهروز ابراهیمی، به عنوان مجری در شبکه جام جم فعالیت کرده است. او ادعا کرده است که این شغل را نیز بسیار دوست دارد و در هنگام مجری گری، هیجان زیادی داشته است.

برنامه ای که شهروز ابراهیمی در آن مجری گری می کرد، نه تنها از داخل کشور، بلکه از خارج کشور نیز مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرد، و بسیار موفق بود.

به گفته شهروز ابراهیمی، مردم این برنام جام جم را بسیار دوست داشتند، و با هر نگاه سیاسی و اجتماعی، آن را مشاهده می کردند. حمایت مردم از این برنامه، باعث شد که روحیه تازه ای در دل عوامل برنامه، به ویژه شهروز ابراهیمی شکل بگیرد، و کیفیت کار افزایش پیدا کند.

انصراف شهروز ابراهیمی از دانشگاه

شهروز ابراهیمی، همانطور که گفته شد، در زمینه تئاتر فعالیت کرد، و این حرفه را به عنوان رشته دانشگاهی دنبال می کرد. اما رشته دانشگاهی خود را رها کرد، و به دنبال دستیاری و بازیگری در فیلم ها و سریال ها رفت.

شهروز ابراهیمی بازیگر خانه امن ازدواج کرد +عکس

شهروز ابراهیمی بازیگر

علاقه شهروز ابراهیمی به ماندگاری در بازیگری

شهروز ابراهیمی گفته است که دوست دارد در شغل بازیگری ماندگار شود، نه اینکه مانند آب روان، سریع بیاید، اما سریع هم ناپدید شود. او دوست دارد به جایگاهی در سینما و بازیگری برسد که در ذهن تمام مردم ماندگار شود و از او، به عنوان یکی از بهترین بازیگرانی که تا کنون آمده اند، یاد کنند.

شهروز ابراهیمی در این باره گفته است که دوست دارد مانند دانیال حکیمی، فرهاد اصلانی و بازیگران دیگر، در دل مردم ماندگار شود و به فراموشی سپرده نشود.

آثار شهروز ابراهیمی

فیلم های سریالی شهروز ابراهیمی

اولین شب آرامش کارآگاهان
مرگ تدریجی یک رویا سال های مشروطه
عملیات ۱۲۵ روزهای زیبا
لطفا دور نزنیم بی گناهان
خانه بی پرنده کلاه پهلوی
سریال دولت مخفی خانواده دکتر ماهان
ستایش (فصل سوم)

فیلم های سینمایی شهروز ابراهیمی

تیک آخر بازی
شب های تهران