شب یلدا در خانه عمو پورنگ

شب یلدا در خانه عمو پورنگ

با نام هنری عمو پورنگ که نامش برای بسیاری از کودکان ایران آشناست، به مناسبت شب یلدا ویدیویی متفاوتی از مادرش در اینستاگرام خود منتشر کرد که واکنش بسیاری از مخاطبان را در پی داشت.

که همیشه عشق و علاقه وصف ناپذیری به مادرش ننه نقلی دارد، گاهی ویدیوهایی از او در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند که با خنده و شوخی های مادر و پسری همراه است اما این بار ویدیویی از ننه نقلی به مناسبت شب یلدا منتشر کرد که واکنش دنبال کننده هایش را در پی داشت.

مادر عمو پورنگ این روزها بیمار است و به آلزایمر دچار می باشد و در این ویدیو شغل فرزندش داریوش و بخش شعرها و حتی نام شب یلدا را فراموش کرده است. این ویدیو در بخش کامنت ها با ابراز عشق و مهر هنرمندان و دنبال کننده های عمو پورنگ نسبت به مادرش همراه بود.

همانطور که در این بخش مشاهده میکنید، داریوش فرضیایی به مناسبت شب یلدا اینستاگرام خود را به روز کرد و برای مادرش نوشت:

روزها در پی هم میگذره و من بیشتر عاشقت میشم

چه ساده عشق رو بهم یاد دادی

دلم میخواد از لحظه لحظه های با تو بودن نهایت لذت رو ببرم، آرامشی رو که کنارت دارم با هیچ چیزی عوض نمیکنم

اینروزا خیلی ساکت شدی، کم حرف، و بیشتر در رختخوابی، ولی من همین لحظات رو هم برای با تو‌بودن غنیمت میشمارم

کاش میشد مثل گذشته بیشتر بخندی و باهام شوخی کنی، اما عیبی نداره تو هر جوری باشی من دوستت دارم و نوکرتم، خدا ترو برام نگهداره قشنگترین بهانه زندگیم

پی‌نوشت :

سلام دوستان با اینکه اینروزا حال خوبی ندارم ولی خواستم با اشتراک گذاشتن بخشی از فیلمهای مادر جان موجب انبساط خاطر شما بزرگواران بشم…

خیلی دوستتون دارم و با افتخار دستتون رو میبوسم که همیشه پیگیر حال مادرم هستید، خدا حفظتون کنه

شب یلدا در خانه عمو پورنگ

مادر عمو پورنگ

مختصر بیوگرافی داریوش فرضیایی؛ عمو پورنگ

داریوش فرضیایی با نام هنری عمو پورنگ متولد یک مرداد 1352 در تهران است. عمو پورنگ ششمین فرزند خانواده است وپنج برادر و دو خواهر دارد، مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است. عمو پورنگ در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و یکی از برادرانش نیز سال ها پیش فوت کرده است.

داریوش فرضیایی سال 1373 بعنوان گزارشگر رادیو وارد صدا و سیما شد و در نهایت سال 1378 در مجموعه کودکی بنام تورنگ و پورنگ وارد قاب تلویزیون شد و در رمضان سال 1381 برنامه مستقل خود بنام عمو پورنگ را اجرا کرده که در آن بسیار درخشید و به شهرت رسید.

داریوش فرضیایی تاکنون مجری برنامه هایی چون کلبه عموپورنگ، بچه محل، بالشها، مجله گل و بلبل، کتابخانه عموپورنگ، عیدانه عموپورنگ، هزار و شصت و شونزده و… بوده است.