ساعت پخش و تکرار مسابقه قهرمان شبکه 3| نحوه ثبت نام در مسابقه قهرمان

ساعت پخش و تکرار مسابقه قهرمان شبکه 3| نحوه ثبت نام در مسابقه قهرمان

ساعت پخش و تکرار شبکه 3 چه زمانی است؟ برای اطلاع از این موضوع با ما همراه باشید. قهرمان جدیدترین مسابقه سیما به تهیه کنندگی محمد حسین سعادتی است. این مسابقه از سال ۱۴۰۰ شروع به تولید کرده است. در ادامه ساعت پخش و تکرار مسابقه قهرمان شبکه 3 و نیز نحوه ثبت نام در مسابقه قهرمان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

قهرمان

موضوع مسابقه قهرمان

این مسابقه آیتم‌های متنوعی دارد و ورزشکاران و افرادی که حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی فالیت دارند، می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

قهرمان پروژه بین‌ المللی تلویزیون است که این بار شبکه سه سیما قرار است به سراغ ساخت استعدادیابی جدیدی در سطح بین‌الملل برود. گفته میشود که قرار است که بعد از اتمام عصر جدید جازیگرین آن شود.

این مسابقه برگرفته از نمونه‌های خارجی و موفق جهانی است که نیرو، سرعت عمل و استقامت شرکت‌ کنندگان از نکات اصلی و مهم آن محسوب می‌شود چرا که آن‌ها با چنین شاخصه‌ هایی باید برای حضور در مسابقه با یکدیگر رقابت کنند.

ساعت پخش و تکرار مسابقه قهرمان شبکه 3| نحوه ثبت نام در مسابقه قهرمان

زمان پخش قهرمان از شبکه سه چه موقعی است؟

مسابقه قهرمان روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 از شبکه سه سیما جمهوری اسلامی پخش می‌شود. همچنین ساعت تکرار مسابقه قهرمان شبکه 3 به ترتیب 02:00 بامداد و 11:00 ظهر روز بعد می باشد.

مسابقه قهرمان در اینستاگرام

پیج اینستاگرام مسابقه با آدرس @ghahreman.tv برای عموم قابل دسترسی است. پس از انتشار فراخوان، “قهرمان” به مرحله راستی‌آزمایی و پس از آن با ۴۰۰ نفر در مرحله اول این مسابقه به صورت رسمی شرکت می‌کند.

ساعت پخش و تکرار مسابقه قهرمان شبکه 3| نحوه ثبت نام در مسابقه قهرمان

نحوه ثبت نام در مسابقه قهرمان

شرکت و ثبت نام در مسابقه قهرمان شبکه سه سیما برای عموم آزاد است و همه میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. در ادامه شرایط و نحوه شرکت در مسابقه استعدادیابی قهرمان شبکه ۳ تلویزیون همراه با سایت ثبت نام و قوانین آن را بخوانید.

مسابقه استعدادیابی قهرمان به تهیه‌ کنندگی محمدحسین سعادتی و کارگردانی محمد پیوندی با هدف استعدادیابی در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی از شبکه سه سیما به زودی روی آنتن خواهد رفت و به زودی فراخوان خود را منتشر می‌کند تا میزبان شرکت‌کنندگان اولین فصل از مسابقات باشند.

«قهرمان» پس از انتشار فراخوان خود وارد مرحله راستی آزمایی می‌شود و پس از آن‌ با ۴۰۰ نفر به صورت رسمی اولین مرحله این مسابقه را آغاز می‌کند. آدرس سایت متعاقبا اعلام میشود تا بتوانید در این مسابقه استعداد خود را به نمایش بگذارید.