زنی که صبا راد جایگزین او در زندگی مانی رهنما شد!

زنی که صبا راد جایگزین او در زندگی مانی رهنما شد!

مانی رهنما خواننده و همسر صبا راد، یک ازدواج ناموفق داشته است. مانی رهنما قبل از صبا راد با خانمی به نام ندا ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر به نام پارسا است.

مانی رهنما و همسر اولش

گفتنی است صبا راد درباره این شایعه که او باعث بر هم خوردن زندگی قبلی مانی رهنما شده توضیح داد.

زنی که صبا راد جایگزین او در زندگی مانی رهنما شد!

مانی رهنما و اجرای آهنگ‌های خاطره‌انگیز خود

کنسرت موسیقی پاپ گروه «مانی» به خوانندگی و سرپرستی مانی رهنما، چهارشنبه، ۱۵ دی ماه در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

مانی رهنما، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ – کلاسیک ایران، در تازه‌ترین کنسرت خود همراه با پیانوی رضا تاجبخش، قطعه‌های قدیمی‌تری که در میان کارهای او بیش‌ترین بازتاب را داشته، اجرا می‌کند.

همسر اول مانی رهنما

مانی رهنما در این اجرا هشت قطعه از ساخته‌های خود را به نام‌های «تحملم کن»، «کجا به خنده می‌رسیم»، «خودمو گم کردم»، «یه پیانو، یه گل سرخ»، «زندگی مسخره»، «وداع»، «یاد تو» و «آیینه وار» را اجرا خواهد کرد.

این خواننده در کنسرت پیش روی خود، دو آهنگ «پرنده» و «قاب عکس»، از ساخته‌های روانشاد بابک بیات را برای مخاطبان اجرا می‌کند.
شعرهای این قطعه را نیز مرحوم شهین حنانه، بابک صحرایی، حسین علی شیری و مریم اسدی سروده اند.

مانی رهنما در سال ۱۳۷۷ آلبوم «مرسدس» و در سال ۱۳۷۸ آلبوم «فصل پرواز» را به آهنگسازی بابک بیات و شعرهای روانشاد شهین حنانه و پیام پارسا منتشر کرده که آهنگ «پرنده» از آثار شناخته شده و معروف این مجموعه است.