دیدار بهاره رهنما با کودک خردسال ام اس /عکس

دیدار بهاره رهنما با کودک خردسال ام اس /عکس

بازیگر و جنجالی در اینستاگرامش عکسی دو نفره را با محمد کودک خردسالی که به بیماری ام اس مبتلا است و نیاز به کمک برای تامین داروی مورد نظرش دارد منتشر کرد.

دیدار بهاره رهنما با کودک خردسال ام اس /عکس

بهاره رهنما در «جن‌گیر»

کارگردان تئاتر مشهد گفت: تئاتر «جن‌گیر» با حضور بهاره رهنما روی صحنه می‌رود.

کیوان صباغ ظهر امروز در نشست خبری نمایش «جن‌گیر» اظهار داشت: نمایش «جن‌گیر» به نویسندگی کوروش نریمانی و با بازی بهاره رهنما از امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد مقدس به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایش در ژانر طنز است و قصه آن درباره خیاط‌خانه‌ای است که مشغول تولید لباس هستند و آشفتگی مالی دارند.

کارگردان نمایش «جن‌گیر» با اشاره به اینکه این نمایش کمدی نیست، گفت: ایجاد تفکر در کمدی هدف نیست و در طنز اولویت خنداندن مردم نیست، ما در نمایش «جن‌گیر» طنز موقعیت داستانی داریم.

صباغ با اشاره به شیوه کارگردانی در نمایش جن‌گیر گفت: در نهایت متن نمایش را با مشاوره نویسنده اثر بازنویسی و به روز کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با همکاری آقای وکیلی مشترکاً نمایش را کارگردانی کنیم.

در ادامه نشست بهاره رهنما بازیگر نمایش «جن‌گیر» با اشاره به اینکه به‌عنوان کارگردان جز اولین‌ها بوده که برای اجرا به شهرستان‌ها رفته است، گفت: مردم خیلی دوست دارند که نمایش‌ها از تهران به شهرستان‌ها بروند و بستر تبادل اطلاعات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی هرچه بیشتر فراهم شود.

وی افزود: تئاتر باید در ذهن قانون‌گذار به عنوان یک سبد فرهنگی جا بیافتد چرا که در هر شهر و کشوری که تعداد سالن‌های تئاتر آن بیشتر باشد، آمار جرایم در آن‌جا کمتر است.

رهنما با اشاره به اینکه ۱۵ سال است در تئاتر فعالیت می‌کند، اظهار داشت: واقعیت این است که برای خودم تئاتر خیلی جدی‌تر است و فکر می‌کنم خاستگاه اصلی، تئاتر است و در ۵ سال اخیر جزو پرکارترین بازیگران زن تئاتر ایران بودم.