بررسی بازی فوتبال دریم لیگ 2021

آیا شما یک دیوانه فوتبال هستید؟ آیا تا به حال رویای ساختن تیم فوتبال رویایی خود را با بهترین بازیکنان از سراسر جهان داشته اید؟ خوب، دوست من، ما فقط بازی را برای شما داریم!

Dream League Soccer به شما اجازه می دهد تا تیم رویایی خود را با بازیکنان مورد علاقه خود از سراسر جهان تشکیل دهید. یک تیم تشکیل دهید، مسابقات را انجام دهید و به ستاره فوتبال برسید!

 

گیم پلی بازی بسیار شبیه به بازی FIFA است، اما تغییرات زیادی وجود دارد که من متوجه شدم که این یکی را کمی متمایز کرده است. گرافیک و گیم پلی هر دو از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند. با این حال، اگر تازه وارد فوتبال هستید، ممکن است در ابتدا بازی کردن در این بازی برایتان سخت باشد.

 

بازی با این امکان شروع می شود که به شما اجازه می دهد تیم خود را بسازید، در ابتدا، قرار است بازیکنانی را از بین بازیکنان متوسط ​​فوتبال انتخاب کنید و یک بازیکن در کلاس جهانی به عنوان کاپیتان خود را انتخاب کنید. با برنده شدن در بازی ها و بالا رفتن سطح، می توانید تیم خود را با بازیکنان بهتر ارتقا دهید. پس از تکمیل یک مسابقه، شما درآمد کسب می کنید. با این پول می توانید بازیکنان مورد علاقه خود مانند رونالدو، مسی، نیمار و غیره را خریداری کنید. همچنین می توانید لوگوی تیم، نام بازیکن، نام تیم، کیت تیم و نام مدیر را ویرایش کنید.

 

Dream League Soccer 21 همچنین به شما این امکان را می دهد که استادیوم خود را در بازی بسازید. شما می توانید استادیوم خود را ارتقا دهید تا ظرفیت صندلی آن افزایش یابد و استادیوم خود را به دلخواه شخصی سازی کنید. همچنین می توانید ساختمان هایی مانند مراکز پزشکی، تجاری، آموزشی و اقامتی بسازید. این ارتقاء نیاز به سنگهای قیمتی دارد. شما می توانید با ارتقاء استادیوم خود و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر، به بخش بعدی بروید.

 

DLS 21 دارای چندین ویژگی و ارتقاء چشمگیر است که ممکن است در سایر بازی‌های فوتبال نیابید، مانند کارت بازیکن واقعی، سبک شوت‌زنی چشمگیر دروازه‌بان، سبک‌های ضربه آزاد، ضربه کرنر و ضربه پنالتی. بازی مجموعه‌ای از اهداف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که باید آن‌ها را تکمیل کنند تا واجد شرایط دریافت جوایز ویژه‌ای شوند.

با این حال، این بازی دارای معایب نسبتاً خوبی است که یک ناامیدی بزرگ است. وقتی بازی هایی مانند FIFA در اطراف خود دارید، واقعاً باید بازی گرافیکی خود را ارتقا دهید تا توجه گیمرها را بسنجید. با DLS 21، ما از چهره های بازیکن از نزدیک خوشمان نیامد، آنها شبیه یک عروسک کن ژولیده به نظر می رسند. فقط این بار، آن را با پیشینه‌های قومی مختلف خواهید یافت.

 

ضروری است که از سکه های خود با دقت استفاده کنید زیرا بدست آوردن آنها دشوار است. در صورتی که از بازی آفلاین خسته شوید، می توانید مسابقات آنلاین را با سایر حریفان بازی کنید، اتصال چند نفره بسیار پایدار است و تاخیر زیادی ندارد. همچنین، گزینه switch player در طول گیم پلی گاهی اوقات کار نمی کند که یک مشکل بسیار جدی است و گیم پلی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و تجربه بازی بدی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

دو روش برای خرید بازیکنان وجود دارد تا آنها را به تیم خود اضافه کنید. یکی انتقال رایگان با استفاده از نمایندگان است. نمایندگان می توانند یک بازیکن از سه نوع را پیدا کنند: بازیکنان معمولی، نادر و افسانه ای. بدیهی است که هزینه یافتن افسانه ای و کمیاب بسیار زیاد است. روش دیگر استفاده از پیشاهنگ است که مشابه روش فوق است، اما باید از سکه و جواهرات استفاده کنید.

Dream League soccer از بازی های هم سبک متمایز است زیرا فضای کمتری را در دستگاه شما اشغال می کند و گرافیک خوبی ارائه می دهد.

ویژگی ها:

  • گرافیک شگفت انگیز
  • کنترل های آسان
  • می تواند با دوستان بازی کند
  • می تواند به صورت آفلاین بازی کند

دانلود بازی دریم لیگ 2021 هک شده