خرید ساعت اصلی ساعت های غواصی رولکس متمایز

این که آیا مایلید 300 دلار بیشتر برای D-Blue که ما روی Deepsea با صفحه مشکی آزمایش خرید ساعت  کردیم هزینه کنید، صرفاً یک موضوع سلیقه ای است. به نظر ما، نسخه آبی دارای شخصیت بیشتری است که آن را از سایر ساعت های غواصی رولکس متمایز می کند. ویرایش یک مزیت بزرگ برای این ساعت بود. نسبت‌های منسجم‌تر و ذخیره انرژی بالاتر ممکن است به شما انگیزه دهد که وارد ماجراجویی‌های بزرگ‌تری شوید.
جنگ جهانی اول با پیشرفت ساعت مچی مصادف شد. طرح های جدید و پیشرو در هر دهه بعدی دنبال شد. از آرشیو WatchTime، در اینجا نکات برجسته ما، از آغاز قرن بیستم تا به امروز است.

دهه 1910
بسیاری از سربازان در جنگ جهانی اول، ساعتی را که به سرعت قابل خواندن روی مچ دست بودند، به ساعتی که به طور ایمن در جیب ژاکت یونیفرم خود قرار می‌دادند، ترجیح می‌دادند. یکی از پیامدهای این امر این بود که پس از پایان جنگ بزرگ، ساعت مچی در بین مردان محبوب شد، بسیاری از آنها قبلاً آن را به عنوان یک لوازم جانبی زنانه تحقیر می کردند. ساعت‌های مچی که توسط سربازان در خط مقدم استفاده می‌شد، معمولاً مجهز به شبکه‌های محافظ برای پوشاندن کریستال‌های خود بودند که هنوز نشکن نبودند.
Waltham Military Watch WWI
دیده بان نظامی جنگ جهانی اول والتهام

ساعت‌های مچی دهه 1920
به‌عنوان یک ژانر مخصوص به خود در دهه‌ی خروشان دهه 20 ظهور کردند، و لویی کارتیه در میان پیشگامان خرید ساعت اصلی  آن بود. او اولین تانک کارتیه خود را در سال 1917 ترسیم کرد. این مدل برای اولین بار در سال 1919 تولید شد و در سال 1921 شکل کشیده “سینتره” به آن داده شد.
Cartier Tank Cintre دهه
دهه 1930
سبک آرت دکو نیز بر طراحی ساعت های مچی تأثیر گذاشت. Reverso با یک قاب مستطیل شکل که با خطوط موازی در حاشیه بالایی و پایینی آن حکاکی شده بود، فرزند دوران خود بود. LeCoultre یکی از تولیدکنندگان آن بود.
1920