تغییر چهره امیر مقاره

تغییر چهره امیر مقاره

امیر مقاره خواننده جوان و خوش سیمای گروه ماکان بند که در عرصه بازیگری نیز فعالیت دارد، در جدیدترین استوری خود عکسی با چهره متفاوت از خود را منتشر ساخت که موجب تعجب بسیاری از دنبال کننده هایش شد.

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در سریال نمایش خانگی جزیره که به دلیل جذابیت چهره اش در عرصه مدلینگ نیز حضور داشته، در این عکس که در بخش فرهنگ و هنر مشاهده می کنید متفاوت تر از همیشه به نظر می رسد و موهای کوتاه شده اش، تفاوت چهره او را به وضوح نشان میدهد.

تغییر چهره امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره خواننده کشورمان متولد 3 دی 1374 در تهران است. او فعالیت خود را از نوجوانی با سرودن شعر آغاز کرد، سپس به یادگیری نواختن ساز گیتار روی آورد و پس از آن با شرکت در دوره های خوانندگی بصورت حرفه ای وارد خوانندگی شد.

امیر مقاره در سال 1394 با همکاری رهام هادیان و یاشار خسروی گروه موسیقی «ماکان بند» را تاسیس کردند و دوسال بعد اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی هادیان و مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام «دیونه بازی» با 12 قطعه موسیقی منتشر شد و امیر مقاره در همان اولین آلبوم به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

تغییر چهره امیر مقاره

امیر مقاره/ عکس از روح الله حسین زاده

آقای خواننده نه تنها بعنوان یکی از اعضای تیم فوتبال هنرمندان، ورزش را هم بصورت جدی پیگیری می کند، بلکه در سال 1400 بعنوان بازیگر در سریال «جزیره» شبکه خانگی به کارگردانی سیرویس مقدم جلوی دوربین رفت. امیر مقاره به خاطر چهره جذاب خود در عرصه مدلینگ نیز حضور داشته و با چند برند ایرانی نیز همکاری داشته است.