تعریف و تمجید مادرشوهرگونه فاطمه گودرزی از عروسش

تعریف و تمجید مادرشوهرگونه فاطمه گودرزی از عروسش

فاطمه گودرزی هنرمند مشهور سینما و تلویزیون که به تازگی و با گریمی متفاوت به مجموعه تله‌تئاتر 7 قسمتی کاتب اعظم پیوسته است، استوری که در ادامه این بخش مشاهده می کنید را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد و به تعریف و تمجید از عروسش پرداخت.

فاطمه گودرزی بازیگر سریال دردسروالدین که بازیگری در خانواده شان موروثی است، با انتشار لیوان چایی خوش رنگ از عروس بازیگرش تمجید و تعریف کرد. بازیگر سریال قدیمی آئینه رابطه خوبی با فرزندان و عروسش دارد و هر از چندگاهی عکسی در کنار فرزندان و عروسش را به اشتراک می گذارد.

خانم بازیگر گویا این بار از طعم چای گل گاوزبان عروس هنرمندش در سینی مسی بسیار راضی بوده که آن را به اشتراک گذاشته و نوشته است:

چای گل گاوزبان خوش طعم عروس جان

تعریف و تمجید مادرشوهرگونه فاطمه گودرزی از عروسش

مختصر بیوگرافی فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 تیر 1342 در تهران است. نام اصلی اش گیتی بوده و پدر و مادرش اهل بروجرد لرستان هستند. از سال 1367 وارد تلویزیون شد و در سریال گالش های مادر بزرگ بازی کرد و با فیلم بخاطر همه چیز در سال 1369 وارد سینما شد اما با بازی در فیلم غزال و سریال دردسر والدین به شهرت رسید.

فاطمه گودرزی سال 1361 با عبدالرضا گنجی کارگردان ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج یک دختر بنام آوا و یک پسر بنام پویان است که هر دو بازیگر هستند.

پویان گنجی و دریا مرادی دشت

دختر و پسر و عروس فاطمه گودرزی

پویان گنجی و دریا مرادی دشت، پسر و عروس فاطمه گودرزی

پویان گنجی متولد 19 مرداد سال 1367 در تهران است که اولین تجربه بازیگری اش را سال 1390 در سریال «امروز فردا» کنار مادرش و رضا فیاضی تجربه کرد و در فیلم های بی نشان و ایلدا نیز ایفای نقش نموده است. پویان گنجی تابستان 1398 وقتی 31 ساله بود با خانم دریا مرادی دشت بازیگر ازدواج کرد.

پویان گنجی و دریا مرادی دشت

پویان گنجی و دریا مرادی دشت/ عکس از حانیه زاهد

دریا مرادی دشت همسر پویان گنجی متولد 17 آبان 1368 در تهران است. یک خواهر بنام شمیم (بازیکن سابق تیم ملی تنیس) دارد و مادرش خانم دکتر سیما لیموچی مربی اسبق تیم ملی تنیس رو میز و استاد دانشگاه الزهرا (س) می باشد.

او با سریال تبریز در مه به کارگردانی محمدرضا ورزی جلوی دوربین رفت و با بازی درسریال ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه به اوج رسید. پویان گنجی و دریا مرادی دشت در سریال «امروز و فردا» با یکدیگر هم بازی بودند.