بازیگر نقش ابراهیم در سریال تمام رخ کیست؟

بازیگر نقش ابراهیم در سریال تمام رخ کیست؟

آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال تمام رخ است که نقش مامور امنیتی را ایفا می کند. آرش آصفی بعد از سالها دوری از کار دوباره به تلویزیون برگشته است.

بیشتر بخوانید:

از سیر تا پیاز زندگی آرش آصفی بازیگر سریال های امنیتی

آرش آصفی بازیگر کارکشته ای است که بعد از سالها دوری از تلویزیون با سریالی امنیتی مقابل دوربین قرار گرفت و بازیگر نقش افسر ضد جاسوسی در سریال سرجوخه و سریال تمام رخ را بازی کرده است.

بیوگرافی کامل آرش آصفی

آرش آصفی هنرمند و بازیگر متولد سال 1357 است . او بازیگری را با سریال وقایع نگاری یک جنایت آغاز کرد.

آرش آصفی سال 80 فعالیت خود را آغاز کرد و حضور درخشانش در این سریال فرصت های بهتری را برای او درست کرد.

آرش آصفی متولد شهرستان ساوه است. او بازی در سریال‌های مدینه و روزهای به یادماندنی را درکارنامه دارد.

بازیگر نقش ابراهیم در سریال تمام رخ

مهمترین کار آرش آصفی فیلم رستاخیز ساخته احمدرضا درویش است که برای آقای آصفی حواشی نیز در پی داشت. آرش آصفی بعد از این فیلم به شدت کم کار شد و همه پیشنهادات کاری اش را رد می کرد. تا اینکه بالاخره با یک حضور درخشان در سریال امنیتی – جاسوسی خانه امن دوباره به تلویزیون برگشت.

آرش آصفی در سریال خانه امن

آرش آصفی درباره علت کم کار شدنش می گوید: با توجه به اینکه در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش مدام در بیابان مشغول کار بودیم و با اسب و شمشیر سروکار داشتیم، ترجیح دادم بعد از آن مدتی استراحت کنم.

البته در این میان بازی در آثاری پیشنهاد می شد که یا من نمی پذیرفتم و یا به توافق نمی رسیدیم.

هرچند خودش اشاره می کند مسایلی که برای فیلم رستاخیز به وجود آمد در کم کار بودن او تاثیر زیادی داشته است. او می گوید: اتفاقاتی که برای فیلم «رستاخیز» افتاد بی تاثیر در کم کاری من نبود.

زیرا ما به خاطر این فیلم چندین سال گرفتار شدیم اما در نهایت این فیلم به بن بست خورد. با این شرایط انگیزه های آدم کور می شود و چشم انداز مثبتی نیز به آینده ندارد،

این باعث می شود که فرد کمتر ریسک کند. می خواهم بگویم تمام این عوامل دست به دست هم داد تا من از فضای سینما و تلویزیون دور باشم، البته خستگی کار را هم کتمان نمی کنم.

آرش آصفی در سریال تمام رخ

آرش آصفی در سریال تمام رخ نیز نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نیز نقش مامور امنیتی به نام ابراهیم را بازی می کند. سریال تمام رخ سریالی امنیتی است احمد معظمی آن را ساخته است.

کم کاری آرش آصفی برای او یک ارمغان داشت او برای مدتی در مزرعه زندگی کرد. او بعد از اینکه برای مدتی از دنیای بازیگری فاصله گرفت به بوئین زهرا قزوین رفت و مزرعه داری می کرد تا اینکه پیشنهاداتی به او از طرف تیم سریال خانه امن شد و او تصمیم گرفت دوباره در نقشی مهم به بازیگری برگردد.

هیکل ورزیده و چهره خاص و خوشتیپی آرش آصفی در موفقیت او تاثیر داشته است. چهره کاملا شرقی آرش آصفی یکی از دلایلی بود که برای فیلم های تاریخی انتخاب می شد. هرچند در سریال خانه امن با گریم کمی از این چهره فاصله گرفته است. او در سریال خانه امن نقش داوودخان را بازی می کند که بعد از گرفتار شدن ثمین هدایت وارد داستان می شود و سعی می کند امکان ثمین هدایت را حفظ کند. نقش ثمین هدایت را سیما تیرانداز بازی می کند.

از زندگی شخصی آرش آصفی اطلاعاتی در دست نیست. او در فضای مجازی حضور ندارد و بسیار بازیگر کم حاشیه ای است.

آرش آصفی در سریال سرجوخه

هرچند آرش آصفی در سریال خانه امن نقش یک جاسوس علیه ایران را بازی می کرد اما در سریال سرجوخه نقشش عوض شد و حالا نقش یک افسر ضد جاسوسی را بازی می کند. سریال سرجوخه دومین کار تیم خانه امن است. آنها بعد از ساخت ترور خاموش که آن هم سریالی امنیتی بود سریال خانه امن را ساختند و حالا سریال سرجوخه را روی آنتن تلویزیون دارند. نیلوفر کوخانی و سامان صفاری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

فیلم شناسی آرش آصفی

مدینه (سریال تلویزیونی (۱۳۹۳)

رستاخیز(۱۳۹۲)

مواجهه(۱۳۸۳)

وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده (سریال تلویزیونی)(۱۳۸۰)

گیتی همسر علیرضا

وقتی پروانه شدم

امکان مینا

سریال خانه امن 1399

سریال سرجوخه 1400

سریال تمام رخ 1401