بازیگر فیلم «گلادیاتور ۲» کیست؟| پاول مسکال بازیگر جدید گلادیاتور

بازیگر فیلم «گلادیاتور ۲» کیست؟| پاول مسکال بازیگر جدید گلادیاتور

پاول مسکال بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه ساخته ریدلی اسکات بازی می‌کند.
بازیگر فیلم «بعد از آفتاب» و سریال «مردم معمولی» در حال صحبت برای بازی در قسمت دوم فیلم مورد انتظار «گلادیاتور» ساخته ریدلی اسکات است. فیلمی که در سال 2000 ساخته شد و از راسل کرو یک سوپراستار ساخت و بهترین اسکار فیلم سال را کسب کرد.
این فیلم یک پیش‌درآمد برای گلادیاتور نیست و قرار نیست مسکال گذشته ماکسیموس را بازی کند بلکه در عوض، مسکال نقش لوسیوس، پسر لوسیلا (با بازی کانی نیلسن در فیلم اصلی) را بازی خواهد کرد.
اسکات در کنار کارگردانی همراه با اسکات فری و داگ ویک و لوسی فیشر از Red Wagon Entertainment تهیه کننده این فیلم خواهند بود.
فیلمنامه این فیلم را دیوید اسکارپا نوشته است و کمپانی پارامونت تولیدکننده این فیلم خواهد بود. یونیورسال که از اولین فیلم همراه با DreamWorks از فیلم اول حمایت کرد، حق مشارکت در فیلم را دارد.
مسکال به خاطر بازی در نقش پدری که دچار مشکلاتی در فیلم «AFTERSUN» است، برای رسیدن به اسکار سروصدا کرده است. او برای بازی‌اش در سریال «مردم معمولی» نامزد امی شد.
مسکال در «غریبه‌ها» ساخته اندرو هی در کنار اندرو اسکات و کلر فوی و همچنین در «دشمن» گارث دیویس با سائورس رونان ظاهر خواهد شد.

بازیگر فیلم «گلادیاتور ۲» کیست؟| پاول مسکال بازیگر جدید گلادیاتور

ریدلی اسکات قبل از اینکه به رم بازگردد، فیلم «ناپلئون» را کارگردانی می‌کند که خواکین فینیکس در آن نقش مستبد فرانسوی را بازی می‌کند.