بازیگری که به‌خاطر «طلاق» فحش خورد

بازیگری که به‌خاطر «طلاق» فحش خورد

، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در خیریه‌های بسیاری شرکت می‌کنم تا از نیازمندان، معلولان و سالمندان حمایت کنم؛ من بر اساس رفت‌وآمد‌های خود به خانه سالمندان در حال نوشتن داستان سریالی‌ام و نام آن را پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها گذاشته‌ام.

خاکپاش ادامه داد: من علاقه دارم که روزی این سریال را بسازم و آن را کارگردانی کنم چرا که بسیار حس خوبی دارد و زیباست.این سریال روایتگر داستان زندگی یک خانواده است که فرزندان آن‌ها از کودکی تا بزرگسالی را طی می‌کنند و سالمندی والدین خود را می‌بینند.

وی افزود: من اکنون مادربزرگم و سه نوه دارم؛ ازآن‌جایی که در سن 17سالگی صاحب فرزند شدم چرا که در کلاس هفتم ازدواج کرده بودم، خوشبختانه توانستم بعد از ازدواج ادامه تحصیل بدهم و شبانه درس بخوانم، این کار بسیار دشوار بود چرا که در زمان امتحانات باردار بودم.

او اظهار داشت: من از 20سالگی با کار "آینه عبرت" فعالیت خود را آغاز کردم. من به بازیگری علاقه ذاتی داشتم و هیچ کلاسی جز آموزش گریم نرفتم. علاقه من به هنر از کودکی وجود داشت و همواره دوست داشتم در زمینه‌های هنری فعالیت کنم.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در دهه هفتاد و هشتاد بسیار پرکار بودم و در تمامی کانال‌های تلویزیونی سریال داشتم؛ در آن زمان سریال‌های 20 الی 25 قسمتی داشتیم که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود. از طرف دیگر فیلم‌های سینمایی بسیاری بازی می‌کردم و فرصت بودن در خانه را نداشتم.

خاکپاش اظهار داشت: پس از سال 1390 فعالیت‌های من بسیار کاهش یافت چرا که تعداد عوامل و بازیگران بسیار بالا رفت و این افراد نیاز دارند در جایی شاغل شوند، با وجود تمام اینها، من در این سال‌ها نیز توانسته‌ام فعالیت خود را داشته باشم و در دوران کرونا در سه پروژه شرکت کردم.

او ادامه داد: من در دوران کرونا در روستا‌ها فعالیت کردم و به سفر رفتم و خوشبختانه هیچ وقت کرونا نگرفتم. نزدیکانم به من لقب مارکوپولو داده‌اند چرا که نمی‌توانم در یک جا بنشینم. اکنون نمایشنامه‌هایی نوشته‌ام و آن‌ها را در خانه سینما به ثبت رساندم.

بازیگری که به‌خاطر «طلاق» فحش خورد

وی اضافه کرد: من در سریالی به‌نام "طلاق" ایفای نقش کردم که تأثیر بسیاری بر تماشاچیان گذاشت به‌اندازه‌ای که مردم به‌خاطر نقشی که داشتم به من توهین می‌کردند. یکی دیگر از کارهای مورد علاقه من نیز "اصحاب کهف" بود که بسیار آن را دوست داشتم. به‌طور کلی من نقش‌های منفی را بیشتر دوست دارم اما معمولاً نقش‌های مثبت را به من می‌دهند.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متأسفانه بسیاری از افراد تصور دارند که بازیگران درآمد بسیار بالایی دارند که تمامی ندارد اما حقیقت آن است که بازیگری از شغل‌های چالش‌برانگیزی به حساب می‌آید که بیکاری و کم‌کاری نیز دارد. این که مردم من را می‌شناسند و با من همکاری می‌کنند و لطف دارند بسیار باارزش است اما کم‌کاری در بازیگری بسیار می‌تواند اذیت‌کننده باشد.