اخبار بازیگران| بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن کیست؟

بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن را مونا احمدی بازی می کند. افسانه در رهایم کن خواهر برادران هاتف و حاتم نایب سرخی است که درگیر مشکلات خانوادگی می شود.

اخبار بازیگران – در این مطلب زندگینامه مونا احمدی بازیگر نقش افسانه در رهایم کن را می خوانید.

خلاصه بیوگرافی مونا احمدی(افسانه در سریال رهایم کن)

  • نام و نام خانوادگی: مونا احمدی
  • شهرت:بازیگر
  • متولد: 1369
  • تحصیلات: تئاتر
  • قد:163

بیوگرافی کامل مونا احمدی

مونا احمدی از بازیگران زن ایرانی در ۲۷ آبان ۱۳۶۹ و در تهران به دنیا آمد. این بازیگر در دانشگاه تئاتر خوانده است و این روزها در سریال رهایم کن خوش درخشیده است.

بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن

شروع فعالیت مونا احمدی

این بازیگر در سن ۱۷ سالگی با بازی در فیلم «کودک و فرشته» وارد عرصه ی بازیگری شد و این فیلم توانست بیشترین جایزه را در جشنواره فیلم کودک از آن خود کند. قبل از آن در برنامه پنجره باز حضور کوتاهی داشت تا اینکه به گروه حمید نعمت الله در پروژه «وضعیت سفید» پیوست.

با اینکه حضورش در این سریال پر ستاره و شلوغ، کم بود اما به خوبی خودش را در دل مخاطبان جا کرد و در کنار تحصیل در رشته کارگردانی نمایش در دانشگاه آزاد به حضور خود در سینما نیز ادامه داد.

مونا احمدی در فیلم کودک و فرشته با مهارت زیاد نقش دختر خرمشهری را بازی می‌ کرد که در وسط جنگ گیر افتاده بود.

بیشتر بخوانید:

مارال در سریال رهایم کن کیست؟| بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر نقش مارال

خانم بازیگر در سال ۹۴ با بازی در نقش سیمین خواهر شهرزاد در سریال شبکه نمایش خانگی شهرزاد به خوبی دیده می شود و سپس در جشنواره فیلم فجر نیز با فیلم ۵۰ کیلو آلبالو حضور پیدا می کند.

هم چنین در سال ۱۳۹۰ با نقش شیرین در سریال وضعیت سفید در تلویزیون حضور یافت و در این سریال با بازیگرانی چون ،عرفان ابراهیمی ، رویا جاویدنیا، افسانه بایگان ، ابوالفضل پورعرب و …. همبازی بود.

ازدواج مونا احمدی(افسانه در سریال رهایم کن) و همسرش

مونا احمدی چند سالی است که با امیرحسین شجاعی که عکاس هنری می باشد و در فیلم و سریال های زیادی حضور داشته ازدواج کرده است.

امیرحسین شجاعی متولد سال ۱۳۶۸ عکاس سینما اهل ایران است. او برای فیلم «رگ خواب» برنده سیمرغ بلورین بهترین عکاس از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

مونا احمدی در مصاحبه ای گفته که : درباره بازیگر حرفه‌ ای و غیرحرفه‌ ای دیدگاه خاص خودم را دارم. برخی بازیگران سال‌ هاست در نقش‌ های مختلف بازی می‌ کنند، اما هنوز حرفه‌ ای نشده‌ اند. برخی هم هستند که در اولین حضور خود کاملا حرفه‌ ای ظاهر می‌ شوند. من در فیلم کودک و فرشته با بازیگرانی مانند افشین هاشمی و مریم مقدمی همبازی بودم که از آنها خیلی یاد گرفتم.

در آن کار، اصول بازیگری را از بازیگران مقابلم بیشتر یاد گرفتم. در وضعیت سفید هم سعی کردم از همه بازیگرانی که بیشتر با آنها همبازی بودم، اصول بازیگری را بیاموزم.

امیر حسین شجاعی همسر مونا احمدی

مونا احمدی در سریال شهرزاد

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌ کننده آن محمد امامی است. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌ های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه ها در شبکه نمایش خانگی ایران است.

مونا احمدی در نقش سیمین خواهر کوچک شهرزاد و حمیرا در این سریال حضور داشته و به اوج شهرت رسیده است.

مونا احمدی در سریال شهرزاد

داستان سریال رهایم کن

سریال رهایم کن تازه ترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی است و مونا حامدی در رهایم کن در نقش افسانه که دختر یک چهره سرشناس به نام حاتم است که به دام یک خواننده می افتد و …. بازی کرده است.

سریال رهایم کن دومین اثر تاثیرگذار شهرام شاه حسینی در ژانر عاشقانه و خانوادگی قصه جذابی دارد و زندگی دو برادر به نام های هاتف و حاتم ساکن سیاهرود را به تصویر می کشد، حاتم با بازی محسن تنابنده برادر بزرگتر خانواده است که عاشق مارال (هدی زین العابدین) پرستار بچه اش شده است، در حالی که هنوز در میان اهالی سیاهرود در مورد سرنوشت زن سابقش ابهاماتی وجود دارد.

بازیگر نقش افسانه در رهایم کن

مارال بعد از اینکه می فهمد جان برادرش در خطر است از حاتم کمک گرفته و حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. بعد از بازگشت هاتف به سیاهرود ماجرا رنگ دیگری می گیرد و دو برادر موقعیت عاشقانه پیچیده ای را تجربه می کنند و…

«رهایم کن» از جمله سریال‌ های پربازیگر شبکه خانگی است که با حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، آزاده صمدی، هدا زین العابدین، حسن معجونی، مهدی حسینی نیا، یوسف تیموری، بابک کریمی و…. تولید شده است.

مونا احمدی در نقش افسانه در سریال رهایم کن

اینستاگرام مونا احمدی

مونا احمدی در اینستاگرام صفحه شخصی به آدرس https://instagram.com/monaa_ahmadii دارد.

گفت و گو با مونا احمدی بازیگر نقش افسانه در رهایم کن

وقتی گفت قبل از «وضعیت سفید» در فیلم «کودک و فرشته» نقش فرشته را بازی کرده است، صحنه‌های جنگی این فیلم در ذهنم مرور شد و یاد چهره دختر نوجوانی افتادم که با مهارت زیاد در این فیلم نقش دختر خرمشهری را بازی می‌کرد که در وسط جنگ گیر افتاده بود.

او شباهت زیادی به شیرین داشت. دختری معصوم که در وضعیت سفید، هم اصل است هم نیست. فرشته حالا شیرین شده بود.

مونا احمدی، بازیگر این دو نقش متولد سال ۶۹ است و این روزها در در رشته کارشناسی تئاتر درس می‌خواند.

خودش می‌گوید وقتی در سریال وضعیت سفید بازی می‌کردم، کنکور شرکت کرده‌ بودم اما هنوز دانشگاه‌ سراسری قبولی‌ها را اعلام نکرده بود، اما در دانشگاه آزاد رشته تئاتر قبول شده بودم.

با مونا احمدی به گفت‌وگو نشستیم تا این بازیگر تازه نفس از انگیزه‌هایش برای بازیگری و وضعیت سفید بیشتر برایمان بگوید.

قبل از وضعیت سفید تجربه سنگین بازی در نقش فرشته را در یک فیلم جنگی کودک و فرشته داشته‌اید. اما در گفت‌وگویی خوانده بودم حمید نعمت‌الله گفته بود جایی شما را دیده و همان‌جا شما را برای بازی در نقش شیرین انتخاب کرده است…

بله! آن زمان آقای نعمت‌الله نمی‌ دانستند که من قبلا در فیلم کودک و فرشته بازی کرده‌ام.

پس بهتر است برای آشنایی بیشتر با شما این سوال را بپرسم که چگونه برای بازی در فیلم کودک و فرشته انتخاب شدید؟

من قبل از بازی در فیلم کودک و فرشته در هنرستان درس تئاتر می‌خواندم. چند نفری بودیم که از طرف هنرستان برای بازی در این فیلم به خانم مهتاب نصیرپور که از نوجوانان دختر برای بازی در این فیلم تست بازی می‌گرفتند، معرفی شدیم و از میان آنها من برای نقش فرشته انتخاب شدم. قبل از این هم وقتی خیلی بچه بودم در یک اپیزود از سریال پنجره بازی کرده‌ بودم.

بازی در نقش فرشته برایت سخت نبود؟ چون فیلم کودک و فرشته پر بود از انفجار و آتش و جنگ. در سنی که داشتید از این همه انفجار و صدای گلوله و… نمی‌ترسیدی؟

۱۷ ساله بودم که در این فیلم بازی کردم. اتفاقا در آن سن، ترس زیاد معنایی ندارد چون در این سن خطر کردن جذاب است. بیشتر هیجان‌زده بودم.

شیرین خیلی آرام و ساکت بود، اما به مرور بیشتر خودش را نشان می‌دهد. با امیر رودر رو می‌شود و با او صحبت می‌کند. این تحول شخصیتی شیرین را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هر چه داستان جلوتر می‌رود، امیر تلاش می‌کند به شیرین نزدیک‌تر شود و این روش امیر، شیرین را به واکنش وامی‌دارد. شیرین دوست ندارد امیر با رفتارهایش نظر دیگران را نسبت به شیرین تغییر دهد یا او را در مرکز توجه دیگران قرار دهد.نقش فرشته در کودک و فرشته اصلی بود، اما در وضعیت سفید در حاشیه هستید و بیشتر در توهمات امیر دیده‌ می‌شوید به همین دلیل شاید بیننده‌ها خیلی شیرین را جدی نگیرند.

در کودک و فرشته بجز در دو سکانس که بیشتر از دو سه دقیقه نبود در بقیه حضور داشتم، اما در وضعیت سفید کمتر دیده می‌شوم. اما همین حضور کمرنگ باعث شده بود انرژی بیشتری برای بازی در نقش شیرین بگذارم. باید جوری بازی می‌کردم که بیننده متاثر شود.

همین باعث می‌شد در طول کار اضطراب بیشتری داشته باشم. اما این‌که چون شیرین در رویا و توهم امیر است مردم او را دست‌کم بگیرند و در نتیجه بازی من اهمیت نداشته باشد، اصلا درست نیست و امیدوارم چنین هم نباشد.

چون من برای بازی در وضعیت سفید خیلی انرژی گذاشتم. باید دو جور بازی ارائه می‌دادم. یک بازی بیرونی‌ تر و واقعی‌ تر برای سکانس‌هایی که در رویای امیر نیستم و یک بازی درونی‌تر برای سکانس‌ هایی که در توهم امیر با او روبه‌رو می‌شوم. این دو جور بازی واقعا دشوار بود و امیدوارم مردم شیرین را ببینند و او را دوست داشته باشند.

عکسهای مونا احمدی بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن

در ادامه عکسهای مونا احمدی بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن را می بینید:

مونا احمدی در کودکی

بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن با روسری مشکی

تیپ واقعی بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن

عکس مونا احمدی بازیگر زن

بیوگرافی مونا احمدی بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن

عروسی افسانه در سریال رهایم کن