واکنش بازیگر معروف به حمله تروریستی شاهچراغ

واکنش بازیگر معروف به حمله تروریستی شاهچراغ

بازیگر نام‌آشنایی است که او را با بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ماندگار به یاد می‌آوریم. او اتفاقات اخیر و حادثه تروریستی شیراز را شدیداً محکوم می‌کند و می‌گوید: من تسلیت می‌گویم به همه ملتم که این روزها از این اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی ناراحت و غمگین‌اند و حالا به خاطر این حمله تروریستی غم‌بار در حرم به گونه‌ای دیگر داغدار شدند.

او تأکید کرد: واقعاً این صحنه‌ها را می‌بینم و این خبرها را می‌خوانم دلم می‌شکند. کدام ایرانی است که از تحریم، اغتشاش، کشته‌سازی و حمله تروریستی خوشحال شود مگر اینکه دشمن ما باشد. به همه می‌گویم این اتفاقات ادامه خواهد داشت تا مادامی که به سوء استفاده‌گران اجازه صحنه‌گردانی و بازیگری داده شود. اگر هوشیار نباشیم باز هم چنین اتفاقاتی می‌افتد.

نجفی با تأکید بر اینکه خود از بچه‌های جنگ است و دوران جنگ را در خرمشهر تجربه کرده است، گفت: ما بچه‌های دوران دفاع‌مقدس هستیم و برای حفظ این کشور تلاش و ایثار کردیم و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای ناآگاه و فریب خورده مملکت را به آشوب بکشند. به دشمنان اجازه نمی‌دهیم با فضاسازی‌های رسانه‌ای پلیدشان، فریب‌کاری و موج‌سواری کنند و این‌گونه عزیزان ما را داغدار کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از این اتفاقات عبرت بگیریم و باید برای نسل جوان و نوجوان کارهای فرهنگی صورت بگیرد، افزود: این اتفاقات به ما نشان داد که جامعه نیازمند کارهای فرهنگی ویژه‌ای است تا نوجوان و جوان ما نسبت به فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمنان و اهداف شومِ آنها آگاهی بهتری پیدا کنند. در این راستا باید پیشرفت‌های کشورمان را به دنیا نشان دهیم و آثار نمایشی چه در سینما و چه در تلویزیون می‌تواند در سطوحِ مختلف و تراز جهانی، این کار بهتر پیش می‌رود. از این جهت اعتقاد دارم باید از این اتفاقات عبرت بگیریم و بدانیم چه راهبردهایی را در دستور کار قرار دهیم تا این‌قدر کشور و مردم دچار التهاب نشوند.