«هیو جکمن» در برادوی می‌ماند

«هیو جکمن» در برادوی می‌ماند

«موزیک من» یا «مرد موسیقی» اجرای خود در برادوی را تمدید کرد و به این ترتیب تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ این نمایش روی صحنه خواهد بود. این نمایش موفق موزیکال قرار بود با آغاز سال جدید به کارش خاتمه بدهد اما با توجه به اقبال مردم، نمایش آن ادامه می‌یابد.

در این جکمن در نقش پروفسور هارولد هیل با ساتن فاستر برنده ۲ جایزه تونی، هم‌بازی شده است. این نمایش تا زمان پایانش ۳۷۴ اجرا و ۴۶ پیش‌نمایش را ثبت خواهد کرد.

پیش‌نمایش‌های «مرد موسیقی» از سال ۲۰۲۱ شروع شده بود اما پاندمی موجب به تعویق افتادن چندباره آن شد و افتتاح رسمی آن از اوایل سال ۲۰۲۲ شروع شد.

تهیه‌کننده این نمایش از بازیگرانش تشکر کرد که حاضر شده‌اند به دلیل اقبال مردم، اجراهای بیشتری داشته باشند.

جزی زکس برنده جایزه تونی، کارگردانی این نمایش را برعهده دارد. داستان این نمایش موزیکال درباره تلاش یک مرد کلاهبردار در یک شهرک برای فریفتن مردم است.

تهیه کنندگان «موزیک من» ۱۰ هزار بلیت از بلیت‌های این نمایش را به قیمت ۲۰ دلار در اختیار دانش‌آموزان، والدین آنها و معلمان نیویورک قرار دادند تا قیمت تماشای آن برای توده مردم آسان‌تر شود.

هیو جکمن ۵۴ ساله برای بازیگری در نقش‌های کاملا متفاوت در ژانرهای گوناگون شناخته می‌شود. ایفای طولانی مدت نقش «ولورین» در سری فیلم‌های «مردان اکس» از نقش‌های ماندگار اوست که برایش رکورد جهانی گینس برای طولانی‌ترین حضور در نقش یک ابرقهرمان سینمایی را کسب کرد. وی در فیلم‌های موزیکال «بینوایان» و «بزرگ‌ترین شومن» هم نقش‌آفرینی کرده و برای «بینوایان» نامزد اسکار، بفتا و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال سال ۲۰۱۳ شد.

«هیو جکمن» در برادوی می‌ماند

در تئاتر، او جایزه تونی را برای نقش‌آفرینی در «پسری از آز» به دست آورد و در موسیقی برنده جایزه گرمی برای آلبوم موسیقی فیلم «بزرگ‌ترین شومن» شد. وی مجری چهار دوره از جوایز تونی بود و برای اجرایش برنده جایزه امی شد و اجرای هشتاد و یکمین دوره جوایز اسکار را نیز بر عهده داشت و برای آن نامزد جایزه امی شد.