«مهمونی» شیرین ایرج طهماسب در نظر احترام برومند

«مهمونی» شیرین ایرج طهماسب در نظر احترام برومند

احترام برومند مجری و بازیگر سینما و تلویزیون که از سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را در حوزه کودک و نوجوان و در تلویزیون ملی ایران شروع کرده است درخصوص عوامل محبوبیت و مورد استقبال قرار گرفتن برنامه «» گفت: من کامل برنامه را ندیده ام به همین علت نمی توانم اظهار نظر دقیقی کنم، اما قسمت های کوتاهی که از برنامه دیده ام بسیار شیرین و دلچسب بوده است. به نظر من علت موفقیت این برنامه به این مسئله برمی‌گردد که ایرج طهماست کارش را بسیار خوب بلد است و در کنار آن صفا و صمیمیتی که دارد را به کار و به مخاطب منتقل می کند و با وسواس عوامل کار مانند صدا پیشه، عروسک ساز و … را انتخاب می کند که در اینجا باید بگویم «مرضیه محبوب» عروسک ساز این برنامه مانند همیشه بسیار خوب کار کرده است. صدا پیشه و عروسک "بچه" هم بسیار خوب بود و بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است. اما همه ی این مسائل به هدایت و کارگردانی خوب ایرج طهماسب بر می گردد.

برومند ادامه داد: شخصا به «ایرج طهماسب» ارادت دارم و او را از سال های پیش می شناسم و مانند برادر کوچک ترم است، او در این زمینه استعداد ذاتی دارد و در کنار صفا و صمیمیتش، گروه خوبی را هم با وسواس و دقت انتخاب می کند و این مسئله تا به امروز ثابت شده است، هر کس صمیمانه کاری را کرده است مردم با آن ارتباط برقرار کرده اند.

«مهمونی» شیرین ایرج طهماسب در نظر احترام برومند

مجری برنامه های کودک و نوجوان درخصوص عروسک هایی که محبوب می شوند اظهار داشت: نمی توان بین عروسک ها و پرسوناژ های واقعی تفاوتی قائل شد، ما از سال های ۶۰ تا به امروز عروسک های محبوب زیادی داشتیم مانند "کلاه قرمزی"، "زی زی گولو"، "کپل در شهرموش ها" و… و این محبوبیت به تمام عواملی مانند عروسک ساز، عروسک گردان، صداپیشه ی عروسک ها بستگی دارد و مهم ترین عامل تاثیر آن صدا پیشه ها هستند که به جای عروسک ها صحبت می کنند، ایرج طهماسب هم برای کار بسیار زحمت می کشد و کار را آسان نمی گیرد، همه ی این ها دست به دست هم می دهد تا یک اثر، خوب از آب درآید.