دوست دارم با بازیگری شناخته شوم نه فیلمسازی

دوست دارم با بازیگری شناخته شوم نه فیلمسازی

، بازیگر جوان فیلم سینمایی « » با حضور در برنامه فارسینما درباره نقش خود در این فیلم توضیح داد: کاظم دانشی، کارگردان فیلم را از قبل می‌شناختم، او لطف بزرگی به بازیگرانش می‌کند و برای آنها نمونه مستندات می‌فرستد تا او را به نقشش نزدیک کند. بعد از آن، بازیگر از نقشش خارج نمی‌زند و می‌تواند ایده خودش را هم به کارگردان منتقل کند، ایده‌ای که به ذهنیت کارگران نزدیک است.

این بازیگر جوان درباره اینکه آیا به درخشش در بازیگری فکر می‌کند، گفت: دنبال کار درست هستم، چون کار درست بقیه آورده‌ها را می‌آورد. هیچ بازیگری در دنیا پیدا نمی‌شود که بگوید من از دیده شدن و درخشش بدم می‌آید، بخشی از هنر است و من هم از اینکه در مرکز دیده‌شدن قرار بگیرم، آن را رد نمی‌کنم اما قصه و فیلم مهمتر است تا اینکه بتوانم قسمتی از خودم را داخل آن بگذارم.

وی افزود: شاید بعدها سراغ فیلمسازی بروم اما چیزی که دوست دارم با آن شناخته شوم، بازیگری است. ضمن اینکه خودم را همچنان از آموزش بی‌نیاز نمی‌دانم. من هنوزم گاهی در تنهایی خودم اتود می‌زنم.

این بازیگر جوان گفت: اگر روزی قرار باشد فیلمی بسازم، فکر نکنم بیش از ۵ فیلم بسازم، چون فیلم‌هایی را می‌سازم که برایم درگیری ایجاد کرده‌اند.

دوست دارم با بازیگری شناخته شوم نه فیلمسازی

حیدری نیا در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌ام به تاریکی و مطالعه گوشی یا دیدن ویدئو در گوشی موبایل فقط یکی علت دارد و آن هم سینماست. چون آنقدر که سینما می‌تواند مرا شگفت‌زده کند، چیز دیگری در دنیا نمی‌تواند.