خاطرات جالب کمدین خندوانه از ۲ اشتباه خنده‌دار

خاطرات جالب کمدین خندوانه از ۲ اشتباه خنده‌دار

امیر کربلایی‌زاده، استندآپ کمدین و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، شب گذشته(جمعه ۲۷ اسفند) مهمان برنامه« » با اجرای علی ضیا بود.

کربلائی‌زاده در پاسخ به این سوال که تا به حال شده شما را با هنرمند دیگری اشتباه بگیرند گفت: «خیلی پیش آمده من را اشتباه بگیرند ولی آخرین موردی که من را اشتباه گرفتند خیلی جالب بود. یک‌نفر من را دید و گفت آقای چیز، آقای تلویزیون بعد دوباره شروع کرد به فکر کردن. گفتم کربلائی‌زاده هستم. گفت مسخره، فکر کردم ژوله هستی.»

او ادامه داد: «هر چه قدر فکر کردم دیدم ژوله به هیچ وجه به من نمی‌خورد باز اگر می‌گفت شبیه زمان حال مهران غفوریان شده‌ای برایم قابل درک‌تر بود.»

این هنرمند با ذکر یک خاطره دیگر گفت: «چندوقت پیش فرش خریده بودم، آمده بودند جلوی در که فرش را تحویل دهند، یک آدم میانسال همراه با یک جوان، آمدند که فرش را بدهند به قدری خوب با من برخورد کردند که پیش خودم گفتم این‌ها من را خیلی می‌شناسند. فرش را جابه جا کردند و تمام که شد، آقای میانسال گفت فقط جسارتا این جوان از شما یک امضا می‌خواهند، گفتم مگر دوربین ندارید؟ گفتند دوربین چرا؟ تا آمدم توضیح دهم، دیدم دست جوان بالا آمد و رویش نوشته بود رسید تحویل فرش، نمی‌دانید با چه وضعیتی جمعش کردم. گفتم چون اکثرا در موبایل امضا می‌گیرند، من فکر کردم شما برای همین می‌خواهید.»

خاطرات جالب کمدین خندوانه از ۲ اشتباه خنده‌دار

بیوگرافی کوتاه امیر کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده بازیگر ئئاتر و تلویزیون و کمدین متولد 24 مهر ماه 1358 در شهر تهران می باشد و 37 سال سن دارد.

وی در فصل دوم خندوانه که سال 94 پخش شد توانست با استند آپ کمدی هایی که انجام می داد به خوبی شناخته شود و یک سکوی پرتاب برای او به شمار آمد .

کمدین 36 ساله تئاتر و استندآپ کمدین شب های اخیر خندوانه با اینکه نتوانست از گروه اول بالا بیاید اما به خوبی جای خود را میان شب نشینی های مردم باز کرده است. امیر کربلایی زاده از چهارم دبستان استعداد هنری اش را در نمایش های کلاسی دبستان شکوفا کرد و تا سال های دانشجویی خودش را جا انداخت و جای پایش را روی صحنه تئاتر سفت کرد و سال 91 به عنوان بازیگر برگزیده خانه تئاتر معرفی شد.