«برف آخر» با حضور امین حیایی آماده نمایش شد

«برف آخر» با حضور امین حیایی آماده نمایش شد

حسن مصطفوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر» گفت: فیلم سینمایی «برف آخر» به تازگی مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده نمایش است.

وی درباره تولید این فیلم سینمایی، بیان کرد: نگارش فیلمنامه «برف آخر» سال گذشته آغاز شد و فیلمبرداری این فیلم بهمن و اسفندماه همان سال در شرایط برفی انجام گرفت. این فیلم نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد.

این تهیه‌کننده سینمای ایران ایفای نقش بازیگران فیلم سینمایی «برف آخر»، اظهار کرد: سخت‌گیری‌های بسیاری برای بالا بردن کیفیت ایفای نقش بازیگران این فیلم صورت گرفت. به صراحت می‌توانم بگویم امین حیایی، مجید صالحی و لادن مستوفی، بازی متفاوت و تماشایی در این فیلم داشته‌اند.

«برف آخر» با حضور امین حیایی آماده نمایش شد

مصطفوی درباره احتمال دریافت جایزه در بخش‌های مختلف چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: ما تمام سعی و تلاشمان را کردیم تا اثری شایسته برای مخاطبان سینمای ایران تولید کنیم، اینکه در جشنواره چه اتفاقی برای فیلم سینمایی «برف آخر» می‌افتد، برایمان قابل پیش‌بینی نیست.

او که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «آتابای» را نیز برعهده دارد، درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی، بیان کرد: فیلم سینمایی «آتابای» اکران بسیار خوبی داشت، من چندین مرتبه فیلم‌ را در کنار مردم تماشا کردم و شخصاً شاهد رضایت مخاطبان سینمای ایران بودم. البته با آن که فیلم سینمایی «آتابای» در جشنواره فیلم فجر سیمرغ و جایزه‌ای دریافت نکرد؛ اما حضور در این جشنواره، کمک بسیار بزرگی به بهتر دید شدن فیلممان کرد.

این تهیه‌کننده سینمای ایران در پاسخ به این سؤال که بخشی از فیلم سینمایی «آتابای» به زبان آذری است و برخی معتقدند که این موضوع به فیلم ضربه می‌زند، آیا شما قائل به این نظر هستید، تصریح کرد: به هیچ عنوان این نظر را قبول ندارم، چرا که معتقدم مخاطبان از سینمای ایران فیلم خوب می‌خواهند، اینکه فیلم به چه زبانی است اولویت مخاطبان سینمای ایران نیست.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «برف آخر» به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی و کارگردانی امیرحسین عسگری در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.