بدآموزی ایمان صفا در شب های مافیا

بدآموزی ایمان صفا در شب های مافیا

ایمان صفا در فصل جدید مافیا حضور دارد. عکس منتشر شده از روی میز این بازیگر توجه همه را به خود جلب کرده است.سیگار و فندکی روی میز کنار دست ایمان صفا قرار دارد که از چشمان مخاطبین دور نمانده و سیگاری بودن ایشان را نشان میدهد.

بدآموزی ایمان صفا در شب های مافیا

نام :ایمان نام خانوادگی :صفا

تاریخ تولد :30 آذر 1362

محل تولد :تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران

زندگی شخصی ایمان صفا

ایمان صفا یکی از هنرمندان با استعداد و خوش آتیه کشورمان است که 30 آذر 1362 در تهران متولد شد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

در بیوگرافی ها و سایت های مختلف، نوشته شده است که ایمان صفا در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده است اما در فیلمی که این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده، خانواده اش را اینگونه معرفی می کند:خواهرم ، بابا ، مادر و داداش

ایمان صفا

علاقه شدید ایمان صفا به خواهرش

به هر حال ایمان صفا تنها یک خواهر دارد که فیلم و عکس های زیادی را از او منتشر نموده و معتقد است خواهر قشنگ ترین موجود جهان در نگاه برادر می باشد.

این هنرمند در فیلمی که به مناسبت تولد خواهرش منتشر نموده می گوید:

برای خیلی از آدمها روز تولدشون بهترین روز زندگیشونه اما برای من یه ذره متفاوته چون بهترین روز زندگی من 14 مرداد 1376 رقم خورد و هر سال داریم سالگردش رو جشن می گیریم، چون 14 مرداد 76 عشقم خواهرم به دنیا آمده.

ازدواج و همسر ایمان صفا

ایمان صفا مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است.

ایمان صفا

بهترین دوست ایمان صفا

کاوه خداشناس بهترین دوست ایمان صفا است و تمام کارهایش را با مشورت او انتخاب می کند.

رژیم و عمل زیبایی بینی ایمان صفا

ایمان صفا چهره ساده و بانمکی دارد و درباره پیشنهاد عمل جراحی بینی می گوید:

به نظرم بینی من نمک چهره ام است و با همین چهره هم اعتماد به نفسم بالاست.

او با توجه به گفته هایش استعداد چاقی زیادی دارد و اگر از یک رژیم غذایی سالم و ساده پیروی نکند، اضافه وزن زیادی خواهد داشت.

عشق ایمان صفا به مردم و بازیگری

ایمان صفا صادق بودن با مردم را مهم ترین خصیصه اخلاقی خود معرفی می کند. اگر مصاحبه ها و صفحه اینستاگرام ایمان صفا را دیده باشید، مطمئنا با جمله معروف این بازیگر( من سربازتونم) آشنا هستید.