بازگشت سیلوستر استالونه به بازیگری

بازگشت سیلوستر استالونه به بازیگری

مجموعه تلویزیونی «پادشاه تالسا» با بازی « » که داستانی جنایی و پلیسی ساخته تیلور شرایدن به زودی برای پخش راهی استریم‌های جهانی و هالیوود خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «پادشاه تالسا»

مجموعه تلویزیونی «پادشاه تالسا» با بازی «سیلوستر استالونه» که داستانی جنایی و پلیسی ساخته تیلور شرایدن به زودی برای پخش راهی استریم‌های جهانی خواهد شد. این مجموعه توسط کمپانی پارامونت ساخته شده و از طریق پارمونت پلاس هم پخش خواهد شد.

این سریال با بازی سیلوستر استالونه در اولین فیلمنامه تلویزیونی خود را انجام داد. استالونه نقش یک کاپوی مافیایی را بازی می‌کند که به تازگی از زندان خارج شده و به تالسا فرستاده شده‌است، جایی که او تلاش می‌کند یک سازمان جنایتکار را راه‌اندازی کند. قرار است در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شود.

بازیگر کهنه کار هالیوود در نقش یک مافیا

در خلاصه داستان این سریال آمده است: دوایت «ژنرال» مانفردی (با بازی استالونه) یک کاپوی مافیای نیویورک است که به تازگی حکم ۲۵ سال زندان را به پایان رسانده‌است. پس از آزادی، رئیسش او را به تالسا، اکلاهما می‌فرستد تا عملیات جنایی را در آنجا برقرار کند. ژنرال که کسی را در منطقه نمی‌شناسد، به دنبال خدمه جدیدی برای کمک به ایجاد امپراتوری خود می‌گردد.

بازگشت سیلوستر استالونه به بازیگری

سیلوستر استالونه در نقش دوایت «ژنرال» مانفردی، مکس کاسلا در نقش آرماند ترویسی، دومنیک لامباردوتزی در نقش چارلز «چیکی» اینورنیزی، وینسنت پیازا در نقش وینس آنتونچی، جی ویل در نقش تایسون، آندرئا سوج در نقش استیسی بیل، مارتین استار در نقش بهدی و گرت هدلند در نقش میچ کلر در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

تیلور شریدان این مجموعه را در طول همه‌گیری کووید-۱۹ ایجاد کرد، یک هفته طول کشید تا ایده‌اش را مطرح کند، قسمت آزمایشی را بنویسد و استالونه را برای پروژه استخدام کند. فیلمبرداری در مارس ۲۰۲۲ آغاز شد. این سریال قرار است در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۲ در پارامونت پلاس منتشر شود. دو قسمت اول در تاریخ ۱۳ و ۲۰ نوامبر از شبکه پارامونت پخش می‌شود.