استایل جدید سپیده خداوردی /عکس

استایل جدید سپیده خداوردی /عکس

سپیده خداوردی متولد 6 اردیبهشت 1360 در تهران است. سپیده خداوردی بازیگر نوازنده و شاعر است. سپیده خداوردی تحصیل کرده هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. سپیده خداوردی تجربه نوازندگی در ارکستر ملی و چاپ کتاب شعر هم دارد.سپیده خداوردی عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

سپیده خداوردی عکس جدیدی با استایل قرمز و مشکی از خودش منتشر کرد و در آن نوشت:

استایل جدید سپیده خداوردی +عکس

گاهی وقتا لازمه مثل یک رهبر ارکستر رفتار کنیم:

به همه پشت کنیم و مشغول کار خودمون باشیم.

چون درست بعد از اینکه کارمون تموم شد، همه اون کسانی که بهشون پشت کرده بودیم

مجبورن بلند بشن و تشویقمون کنن

مبارزه انسان را داغ می‌کند

و تجربه انسان را پخته!

هر داغی روزی سرد می‌شود، ولی هیچ پخته‌اى دیگر خام نمی‌شود!

سپیده خداوردی شاگرد استاد شجریان

استایل جدید سپیده خداوردی +عکس

این بازیگر درباره پیشینه فعالیت هنری خود، گفت: متولد سال ۶۰ هستم و از سال ۶۸ یعنی از کودکی موسیقی می‌نوازم. از سال ۷۹ تا کنون نیز حوزه کار تصویری را در پیش گرفته ام. در واقع از کلاس پنجم به عرصه موسیقی وارد شدم بعد هم در دانشگاه در رشته هنرهای دراماتیک درس خواندم و بعد هر دو را به همراه هم پیش بردم.

خداوردی افزود: از زمان آغاز فعالیتم در زمینه بازیگری تقریباً همه سال‌ها را به بازی کردن در تئاترها، تله فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مشغول بوده ام.

استایل جدید سپیده خداوردی +عکس

زمانی بود که تله فیلم‌های ۹۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شد و می‌توانستیم در زمان کوتاه آن را تمام کنیم، در آن مدت تله فیلم‌های زیادی را بازی کردم. حتی وقتی پسرم پنج ماهه بود هنوز سر ضبط سریال بودم، اما بعد از اتمام آن سریال به مدت یک سال کار نکردم.

این بازیگر که شاگرد محمد رضا شجریان در موسیقی نیز بوده است درباره سازهایی که می‌نوازد، تصریح کرد: ساز شهبانگ که ساز ابداعی استاد شجریان و نماینده ساز کنترباس با برخی تغییرات است را می‌نوازم. نمی‌توانم نبودن استاد شجریان را تصور کنم، چراکه پنج سال با ایشان مدام در تور بودیم.

استایل جدید سپیده خداوردی +عکس

استاد شجریان نگاه به زندگی، ادبیات، گوش دادن به موسیقی و بسیاری دیگر از درس‌های بزرگ را به من آموخت تا دنیایی بزرگ، زیبا، دوست داشتنی و سرشار از همدلی را بشناسم.